1403/01/10

شریفی: هر زمان بگویند مسابقه است، دو ماهه خودم را آماده می‌کنم/ رییس فدراسیون مثل یک رفیق در کنار ما بود

دارنده مدال طلای دسته پنجم فیزیک رقابتهای جهانی اسپانیا گفت: امیدوارم در مسابقه بعدی بتوانم علاوه بر قهرمانی، اوورال جهان هم باشم.

سینا شریفی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره قهرمانی در رقابت های جهانی 2021 اظهار داشت: بعد از قهرمانی در رقابتهای جهانی اسپانیا مشغول استراحت و پاکسازی شده ام. به هر حال یک سالی را در رژیم سپری کرده ام و با صلاحدید مربی ام، در استراحت به سر می برم. زمانی که مربی ام مشخص کند، تمرینات خود را از سر خواهم گرفت و امیدوارم این بار و در مسابقات بعدی که شرکت خواهم کرد، عنوان اوورالی را هم به دست بیاورم. 

وی درباره برنامه های آینده خود افزود: فکر می کنم مسابقه بعدی من به تابستان بعدی موکول شود. با این حال ورزشکاران فیزیک باید همواره بدن خود را در آمادگی کامل نگه دارند و تنها کافی است دو ماه قبل از مسابقه، به من خبر حضور در مسابقه یا انتخابی داده شود تا طی دو ماه، بدن خود را به اوج آمادگی برسانم.

قهرمان دسته پنجم فیزیک رقابتهای جهانی اسپانیا با اشاره به حمایت های فدراسیون از ورزشکاران عنوان کرد:هرچند مدت زیادی نیست که رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام را می شناسم، اما تا به حال رئیسی را ندیده ام که مثل دکترنصیرزاده خاکی باشد. در تمام سفر اسپانیا و مسابقات جهانی، با آن که ایشان رئیس فدراسیون بود و ما ورزشکار، اما دکتر نصیرزاده بیشتر مثل یک رفیق در کنار ما حضور داشت و به هیچ عنوان از بالا به ما نگاه نمی کرد. در حالی که قبلا شرایط به این گونه نبود و یادم می آید در مسابقات زنجان، برخی حتی جواب سلام من را هم نمی دادند! نمی دانم آنهایی که از فدراسیون انتقاد می کنند، از چه چیزی ایراد می گیرند. شرایط رشته فیزیک در فدراسیون کنونی بسیار خوب است و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

شریفی در خاتمه درباره خواسته های خود اذعان داشت: من تنها قهرمان گیلانی رقابت های فیزیک در سطح جهان هستم  مسئولان استانی قول دادند که مراسم تقدیری بعد از بازگشتم برپا کنند که امیدوارم این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد. برای من و دیگر ورزشکاران، بیشتر بحث معنوی این تقدیرها مطرح است زیرا دوست داریم افتخاراتی که برای شهر و استان و کشور خود آفریده ایم، به سرعت فراموش نشود.