1403/01/10

حمزه پور: برنامه های هیات زنجان طبق روال پیش می رود/ نباید اجازه دهیم حاشیه ها خللی در برنامه های فدراسیون ایجاد کند

سرپرست هیأت بدنسازی و پرورش اندام زنجان گفت: در ماههای اخیر فدراسیون در اسرع وقت به تمامی خواسته های ما پاسخ داده است.

محمد حمزه پور در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره فعالیت های این هیأت از زمان سرپرستی وی اظهار داشت: در ماههای اخیر، تیمهای فیتنس چلنج آقایان و بانوان زنجان در مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور شرکت کردند که تیم بانوان زنجان قهرمان این مسابقات شد. اعزام به مسابقات قویترین مردان و رقابتهای پاورلیفتینگ بانوان از دیگر فعالیت های هیأت بدنسازی و پرورش اندام زنجان در ماههای اخیر بود که با کسب 3 مدال طلا در رقابتهای پاورلیفتینگ بانوان به پایان رسید.

وی افزود: برگزاری 9 سمینار آموزشی و دوره های مربیگری درجه 3 و 2 پرورش اندام و درجه 3 فیتنس در دو بخش آقایان و بانوان از جمله فعالیت های آموزشی هیأت به شمار می آید. ناگفته نماند که هیأت زنجان قصد دارد در دی ماه رقابتهای پاورلیفتینگ و فیتنس چلنج استانی را نیز برگزار نماید.

حمزه پور درباره تعامل هیأت بدنسازی و پرورش اندام زنجان با فدراسیون گفت: در این مدت فدراسیون در اسرع وقت به تمامی خواسته های ما پاسخ داده است. برای مثال تمامی کلاسهایی که درصدد برگزاری آن بودیم، با موافقت فدراسیون روبرو شد که این امر به روند کارهای هیأت تسریع بخشید. امیدواریم این امر در آینده نیز به همین شکل ادامه پیدا کند.

سرپرست هیأت بدنسازی و پرورش اندام زنجان در ادامه تصریح کرد: ما طبق تقویم فدراسیون پیش می رویم و امیدواریم خللی در روند کارها به وجود نیاید. قطعا نباید به حواشی بپردازیم چون اگر مشکلی هم باشد، درون خانواده پرورش اندام حل و فصل خواهد شد. نباید اجازه دهیم برخی افراد فرصت طلب که بیرون از خانواده پرورش اندام هستند، این جامعه را به حاشیه ببرد.

وی در پایان گفت: در یک سال اخیر شاهد فعالیت های خوبی در فدراسیون بودیم و قطعا با زمان دادن به رییس و دیگر اعضای فدراسیون می توانیم اتفاقات بهتری را هم شاهد باشیم.