1403/02/01

ارجمند: در کلاسهای عملی از تجربیات قهرمانان و پیشکسوتان بهره خواهیم برد

رئیس انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: از این پس در کلیه کلاسهایی که توسط انستیتو برگزار می شود، از قهرمانان و پیشکسوتان در جریان کلاسهای عملی بهره خواهیم برد.

آیت ارجمند در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به منظور ارج نهادن به قهرمانان و پیشکسوتان رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، تصمیم گرفته که از این پس در کلیه کلاسهایی که توسط انستیتو برگزار می شود، از تجربیات قهرمانان و پیشکسوتان در کلاسهای عملی بهره ببرد.

وی ادامه داد: این مساله هم سبب ارتقاء و بالا رفتن سطح دانش مربیان، داوران و حاضرین در کلاسها خواهد شد و هم تجلیل از نفراتی است که سالها در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام صاحب تجربه شده اند و حالا می توانند تجربیات و دانش خود را به دیگران منتقل سازند.

رئیس انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پایان گفت: بدون شک حضور پیشکسوتان به عنوان اساتید کلاس های مربیگری و داوری اتفاق مثبت و رو به جلویی خواهد بود. تاکنون از قهرمانان و پیشکسوتانی همچون خسرو محمدی، بابک اکبرنیا، ابراهیم ارزشمند و... دعوت به عمل آمده و این روند ادامه دار خواهد بود.