1403/02/01

شاه محمدیان: ورزشکاران و مربیان بااخلاق فدراسیون بدنسازی در بخش بانوان معرفی می شوند

نایب رئیس بانوان فدارسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: فدراسیون از هیأت های بدنسازی استانها خواسته تا با نظارت نایب رئیس بانوان هیأت استان، یک ورزشکار و یک مربی را به عنوان بانوان با اخلاق استان به فدراسیون معرفی کنند.

نسرین شاه محمدیان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، درباره انتخاب ورزشکار و مربی بااخلاق زن توسط فدراسیون اظهار داشت: به منظور تحکیم اخلاق در بین ورزشکاران و به ویژه نسل جوانان، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) اقدام به برگزاری جشنواره بانوی اخلاق در ورزش خواهد کرد.

وی افزود: ملاکهای انتخاب نفرات با اخلاق، عنوان قهرمانی در سطوح ملی و بین المللی، مقبولیت اجتماعی، مشارکت در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی، حفظ منافع ملی با توجه به تعصب و عرق ملی ورزشکار و روحیه جوانمردانه در میادین ورزشی خواهد بود. این آیتم ها مجموعا 100 امتیاز خواهند داشت و با اخلاق ترین ها با توجه به امتیازاتی که به دست آورند، انتخاب خواهند شد.

نایب رئیس بانوان فدارسیون بدنسازی و پرورش اندام در خاتمه خاطرنشان کرد: به این ترتیب فدراسیون از هیأت های بدنسازی استانها خواسته تا با نظارت نایب رئیس بانوان هیأت استان، یک ورزشکار و یک مربی را از بین بانوان استان مربوطه انتخاب کرده و نفرات را حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه سوم آذرماه به فدراسیون معرفی نمایند.