1403/01/31

برگزاری نشست کمیته فنی با رییس فدراسیون/ نصیری: با برگزاری انتخابی، ملی پوشان برای کاپ آسیا معرفی می شوند

رییس کمیته فنی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: مقرر شد برای انتخاب ملی پوشان جهت حضور در رقابت های کاپ آسیا، مسابقه انتخابی برگزار شود.

محمد نصیری در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری جلسه کمیته فنی اظهار داشت: در این نشست به بررسی اتفاقات رخ داده در مسابقات جهانی اسپانیا پرداختیم و در خصوص برنامه های پیش روی تیم ملی بحث و تبادل نظر شد. اعضای کمیته فنی پیگیر وضعیت ملی پوشان بعد از عدم اعزام به مسابقات آسیایی بودند و همچنین دغدغه برخی از آن ها را به رییس فدراسیون انتقال دادند. دکتر نصیرزاده هم قول مساعد داد که برخی مسائل رخ داده بیشتر بررسی شده و ملی پوشان آسیایی هم در مسابقات پیش رو در اولویت قرار داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات کاپ آسیا در اسفندماه به میزبانی ایران عنوان کرد: مقرر شد برای انتخاب ملی پوشان جهت حضور در این رقابت ها، مسابقه انتخابی برگزار شود.

رییس کمیته فنی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اضافه کرد: بحث بعدی در خصوص برگزاری لیگ پرورش اندام بود. در مورد تعداد اوزان و چگونگی برگزاری رقابت ها بررسی هایی صورت گرفت. همچنین در خصوص شرح وظایف کمیته فنی هم بحث هایی مطرح شد و قرار شد اصلاحاتی صورت بگیرد. از سوی دیگر مقرر شد بعد از ابلاغ آیین نامه مسابقات بین المللی، از طریق روابط بین الملل فدراسیون، کمیته فنی در جریان قرار بگیرد تا آیین نامه مسابقات انتخابی داخلی بلافاصله تدوین گردد.

نصیری در پایان گفت: جا دارد از زحمات دکتر نصیرزاده هم تشکر کرده و به او خسته نباشید بگوییم که برای اعزام تیم ملی و قهرمانی در جهان زحمات زیادی را کشید. همچنین باید قدردان زحمات ملی پوشان باشیم که در مسابقات جهانی خوش درخشیدند و بهترین نتیجه را کسب کردند. باید از همکارانم در کمیته فنی هم تشکر کنم که با دقت نظر و با سلامت نفس بهترین انتخاب ها را انجام دادند.

گفتنی است؛ در پایان این نشست توسط رییس فدراسیون از اعضای کمیته فنی به خاطر تلاش های صورت گرفته در ماههای اخیر تقدیر و تشکر صورت گرفت.