1403/01/10

اسدی: خواسته های خودمان را با رییس فدراسیون در میان گذاشتیم/ ورزشکاران از محدودیت های فدراسیون آگاهی دارند

اوورال سابق پرورش اندام آسیا گفت: انگیزه کافی دارم که بعد از ریکاوری، خود را آماده مسابقات جهانی و آسیایی سال آینده کنم.

خلیل اسدی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، درباره جلسه  ملی پوشان پرورش اندام آسیایی با رییس فدراسیون اظهار داشت: جلسه بین ملی پوشان اعزامی به مسابقات لبنان و رئیس فدراسیون، یک جلسه داخلی بین اهالی خانواده پرورش اندام بود. طبیعتا ملی پوشان انتظاراتی داشتند که در این جلسه بیان کردند. 

وی افزود: البته همان طور که ورزشکاران انتظاراتی دارند، اما در عین حال می دانند که فدراسیون نیز در بسیاری از زمینه ها با محدودیت هایی روبروست و دست فدراسیون بسته است. با صحبتهای رودرروی ورزشکاران و ریاست فدراسیون همه چیز به خوبی به پایان رسید.

کاپیتان تیم ملی پرورش اندام ایران که خودش را برای حضور در مسابقات آسیایی لبنان آماده می کرد، تصریح کرد: با توجه به سختی هایی که ورزشکاران در ماههای اخیر متحمل شدند، این انتظار را داشتند که برای رقابتهای بین المللی بعدی، بدون انتخابی وارد تیم ملی شوند. همچنین مسائل دیگری هم از سوی ورزشکاران مطرح شد و با مساعدت صورت گرفته از سوی آقای نصیرزاده و سلطانی قرار شد خواسته های ملی پوشان عملی شود. 

اسدی در خاتمه درباره برنامه های آتی خود اذعان داشت: من هفت سال قبل اوورال رقابتهای قهرمانی آسیا شده بودم و طبیعتا حضور در رقابتهای لبنان از نظر افتخار، دستاورد جدیدی برایم نداشت، اما قطعا انگیزه کافی دارم که بعد از ریکاوری، خود را آماده مسابقات جهانی و آسیایی سال آینده کرده و در این رقابتها افتخارآفرینی کنم.