1403/01/09
مسلم صحتی اصل، ملی پوش پرورش اندام:

ملی پوشان هرگز به دنبال مقصر نبودند/ برگزاری جلسه با رییس فدراسیون برای ما دلگرم کننده بود

ملی پوش وزن 55 کیلوگرم پرورش اندام گفت: برگزاری جلسه بدون واسطه با ریاست فدراسیون سبب می شود که ملی پوشان راحت تر درباره مشکلات خود صحبت کنند.

مسلم صحتی اصل در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، درباره نشست صمیمانه ملی پوشان پرورش اندام با رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: جلسه دیشب، جلسه ای خودمانی بین ملی پوشان پرورش اندام و رییس فدراسیون بود. به هر حال همه ما می دانیم که در بسیاری از اوقات، اتفاقات رخ داده از دست رئیس فدراسیون و مربیان تیم ملی خارج است و نهادهای بالاتر تصمیم گیری می کنند.

وی افزود: از ابتدا هم که در این نشست حضور یافتیم، به هیچ عنوان دنبال مقصر نبودیم؛ چون کسی را مقصر نمی دانستیم. هیچ باید و نبایدی در کارمان نبود و خواسته ای هم نداشتیم. در چنین شرایطی با رئیس فدراسیون و مدیر تیمهای ملی به گفتگو پرداختیم.

ملی پوش پرورش اندام خاطرنشان کرد: خیلی خوب است که چنین جلساتی همیشه برگزار شود تا ملی پوشان بدون واسطه مشکلات خود را با رئیس فدراسیون مطرح کنند. درست است که در شرایط کنونی، نرفتن به لبنان سبب شد که هزینه ها و زمانی که ملی پوشان صرف کرده بودند هدر برود اما در عوض صحبت هایی مطرح شد که نگاه ویژه ای نسبت به بچه های این تیم صورت بگیرد. 

وی درباره برنامه بعدی خود برای رقابتهای آتی بیان داشت: طبیعتا در شرایط کنونی لازم است که مدتی به ریکاوری بپردازیم تا به شرایط عادی جسمی بازگردیم. دو سال قبل هم در رقابتهای آسیا در چین، به دلیل اعلام اشتباه زمان مسابقه، از حضور در استیج بازماندم، اما همیشه اعتقاد داشته ام که هر گاه دری بسته شود، در دیگری به خواست خدا باز خواهد شد و امیدوارم بعد از این دو اتفاق، در رقابتهای بعدی با آمادگی کامل و صددرصدی شرکت کنم.

صحتی اصل در خاتمه اذعان داشت: جا دارد از زحمات دکتر نصیرزاده و دکتر سلطانی بابت برگزاری این جلسه تشکر کنم. همچنین از  تلاش هایی که در این مدت برای ملی پوشان انجام دادند. این که مسئولین ورزش ما این گونه با جدیت به دنبال برطرف کردن مشکلات ورزشکاران هستند، هم برای ما دلگرم کننده است و هم سبب خواهد شد که شاهد پیشرفت روز افزون ورزش بدنسازی در سطح کشور باشیم.