1403/01/10

برگزاری نشست صمیمانه رئیس فدراسیون با اعضای تیم ملی پرورش اندام/ از ملی پوشان آسیایی تقدیر به عمل آمد

نشست صمیمانه ملی پوشان پرورش اندام با رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عصر روز یکشنبه 30 آبان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این نشست عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون، رضا سلطانی نژاد رئیس سازمان تیمهای ملی، محمد دیوسالار رئیس کمیته انضباطی، تمامی اعضای کادرفنی و تعدادی از ملی پوشان پرورش اندام که قرار بود به مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان اعزام شوند، حضور داشتند.

در این نشست که به منظور دلجویی از ملی پوشان بعد از منتفی شدن اعزام به لبنان صورت گرفت، ورزشکارانی که نتوانستند بعد از ماهها رژیم در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یابند، دغدغه های خود را با ریاست فدراسیون و اعضای کادر فنی مطرح کردند و در خصوص برنامه های پیش روی آن ها بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه رییس فدراسیون خطاب به ورزشکاران گفت: به عنوان رئیس فدراسیون تمام تلاش خود را برای اعزام تیم ملی تا آخرین ساعات شب انجام دادم، اما متاسفانه شرایط برای اعزام مهیا نشد. با این حال اعتقاد دارم به خاطر ریاضت و سختی هایی که ورزشکاران طی ماههای قبل از مسابقات متحمل شده اند، باید از آنها دلجویی شود.

وی افزود: ما امروز اینجا هستیم تا دغدغه ها و مشکلات شما را بشنویم. انتظارات خود را بیان کنید تا بتوانیم به بهترین شکل از شما و زحماتی که کشیدید تجلیل کنیم. مطمئنا برای همه ما، بالا رفتن پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین مهم است و امیدوارم سالهای آینده بتوانید به بهترین شکل این کار را انجام دهید.