1403/02/01

نشست قهرمان پرورش اندام جهان با رییس فدراسیون/ اکبرنیا: فدراسیون برنامه های خوبی برای حرفه ای ها دارد

قهرمان پرورش اندام جهان گفت: تا قبل از شکل گیری کمیته حرفه ای فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، کسی نبود که از حرفه ای های این رشته حمایت کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، با حضور بابک اکبرنیا، قهرمان پرورش اندام جهان در محل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، نشست مشترکی با رییس فدراسیون بدنسازی و رییس کمیته حرفه ای فدراسیون برگزار کرد. در این نشست در خصوص برنامه های پیش روی این قهرمان حرفه ای و همچنین برنامه های پیش روی کمیته حرفه ای فدراسیون بحث و تبادل نظر شد. 

در خاتمه این نشست، بابک اکبرنیا در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره این نشست گفت: در ملاقات با ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره شرایط ورزشکاران حرفه ای کشورمان صحبت کردیم و به نتایج خوبی دست یافتیم که در روزهای آتی خبر آن به گوش حرفه ای ها خواهد رسید. امیدواریم بتوانیم همین راه را طی کنیم زیرا کسی به جز فدراسیون نمی تواند از حرفه ای های ما حمایت کند. اگر فدراسیون از این ورزشکاران حمایت کند، مطمئنا آنها نتایج بهتری خواهند گرفت.

قهرمان حرفه ای پرورش اندام درباره نتایج شکل گیری کمیته حرفه ای عنوان کرد: هرچه فدراسیون از حرفه ای ها بیشتر حمایت کند، سبب می شود که رشته پرورش اندام بزرگ تر شود. حرفه ای ها در شمار استعدادهای خوب کشور هستند. در صورت حمایت فدراسیون و تقویت کمیته حرفه ای، مسائلی چون حضور در رقابتهای برون مرزی و گرفتن ویزا برای نفرات حرفه ای، راحت تر خواهد شد.