1403/01/09

برگزاری مسابقات ددلیفت استان همدان با حضور 223 ورزشکار/ برترین های همه رده های سنی مشخص شدند

مسابقات ددلیفت انتخابی استان همدان با معرفی نفرات برتر رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مسابقات ددلیفت انتخابی استان همدان روز 28 آبان با حضور22 تیم از شهرستان های همدان، ملایر، تویسرکان، فامنین، درگزین، لالجین، اسدآباد، کبوتر آهنگ، رزن و با شرکت 223 شرکت کننده برگزار شد.این رقابت ها در چهار رده سنی و نه دسته وزنی برگزار شد و به نفرات اول تا سوم هر دسته حکم و نشان قهرمانی و تندیس اهدا شد.

شرکت کنندگان در دسته های نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با هم رقابت کردند که در دسته نوجوانان، کولیوند، علیمرادی، کرمی، ناهی، محمدی، احمدی، زمانی، حیدری و زندی به قهرمانی رسیدند.

در دسته جوانان، طاهری، عابدینی، طاهرلو، احمدی، اسلامی، نجفی، الله قلی، رضایی، نصری و کولیوند عناوین قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

در بخش بزرگسالان، علیمرادی، شیری، نوروزی، نجفی، طاهرلو، غلامی، احدی نزاد، شکوهی، کردی و خدابنده لو اول شدند. 

در دسته پیشکسوتان، آبیار، ترکاشوند، گلستانی، حسینی، عبدالهی، یادگاری، خدارحمی، انصاری و متولی برنده عناوین نخست شدند.

در پایان این مسابقات علی نجفی، محمد طاهرلو ومحمدرضا ناهی با ثبت بهترین رکورد توانستند به مقام اورالی مسابقات (قهرمان قهرمانان) دست پیدا کنند و جوایز نقدی به آن ها اهدا شد. 

همچنین تیم های امیران همدان، عارف ملایر و رزن به مقام های اول تا سوم تیمی دست پیدا کردند.

لازم به ذکر است که در این مسابقات از تعدادی از پیشکسوتان، داوران و قهرمانان کشور و جهان در حضور مرتضی قدرتی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام، محرم روزبه معاونت اداره کل ورزش و علی رشیدی ریاست اداره ورزش شهرستان همدان با اهدای لوح و تندیس تقدیر وتشکر به عمل آمد.