1403/01/10

امیاری: هرمزگان به دنبال اخذ میزبانی‌های بزرگ است/ رتبه بندی باشگاهها باید جدی گرفته شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: به دنبال این هستیم که در آینده میزبانی‌های ملی و بین المللی در زمینه مسابقات و دوره های مربیگری را در استان هرمزگان داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، محمودرضا امیاری در مجمع عمومی سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان اظهار داشت: در ابتدا از دکتر نصیرزاده ریاست فدراسیون بدنسازی بابت حضورشان در این مجمع تشکر می کنم. همچنین جا دارد از زحمات دکتر اخلاقی هم تشکر کنم از مدیران جهادی و ارزشمند استان به حساب می آیند.

وی افزود: هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان بسیار فعال بوده و علاقه مندان زیادی هم در سطح استان دارد. انتظار داریم در بحث نظارت بر باشگاهها، هیات کاملا جدی باشد چون بیش از 200 باشگاه در سطح استان وجود دارد. همچنین بحث رتبه بندی باشگاهها نیز امر بسیار مهم و حیاتی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در پایان گفت: امیدوارم سفر ریاست فدراسیون بدنسازی که خودشان زاده جنوب کشور هستند، دستاوردهای خوبی برای بدنسازی استان داشته باشد. همچنین به دنبال این هستیم که در آینده میزبانی های ملی و بین المللی در زمینه مسابقات و دوره های مربیگری را در استان هرمزگان داشته باشیم.