1403/01/10

اکبری: سطح مسابقات جهانی پاورلیفتینگ بسیار بالا بود/ هیچ مسئولی ما را برای انجام هیچ کاری اجبار نکرد

ملی پوش پاورلیفتینگ گفت: با توجه به روندی که پاورلیفتینگ دارد، می‌توانیم به آینده این رشته امیدوار باشیم.

مهرداد اکبری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص حضور در مسابقات جهانی پاورلیفتینگ نروژ اظهار داشت: من در دسته 105 کیلوگرم شرکت کردم و وزنه زدم. سطح مسابقات بسیار بالا بود و در دسته ما 23 شرکت کننده حضور داشتند که من توانستم در رده دوازدهم قرار بگیرم. از وزنه زدن خودم راضی هستم و با توجه به سطح بالای رقابت‌ها همه توانم را گذاشتم تا بهترین نتیجه را بگیرم.

وی افزود: ما ورزشکاران خوبی در ایران داریم و با توجه به روندی که پاورلیفتینگ گرفته، باید به آینده امیدوار باشیم. در همین مسابقات مصطفی یزدانی در دسته 105 کیلوگرم رکورد ددلیفت آسیا را جابجا کرد. امسال لیگ پاورلیفتینگ برای اولین بار برگزار شد و جام باشگاههای جهان را هم داشتیم که ایران میزبانی کرد. با توجه بیشتر به پاورلیفتینگ می توانیم به آینده این رشته امیدوار باشیم.

ملی پوش پاورلیفتینگ عنوان کرد: مهمترین از همه مساله دوپینگ است که به شدت در ایران تحت کنترل قرار دارد. خدا را شکر بچه های ما این مساله را رعایت می کنند و خودشان هم به فکر اشاعه ورزش پاک هستند.

اکبری در خصوص ادعای عضو جدا شده تیم ملی پاورلیفتینگ مبنی بر اجبار مسئولان فدراسیون بر پوشیدن پیراهن شهید حاج قاسم سلیمانی در مسابقات جهانی گفت: ادعای این آقا اصلا صحت ندارد. هیچ اجباری برای ما وجود نداشت. ما آنجا خیلی راحت بودیم و همه شرایط و امکانات مهیا بود. جا دارد از رییس فدراسیون و آقای سلطانی هم تشکر کنم که این فضا را برای ما فراهم کردند. نمی دانم این آقا چه فکری کرده و چنین ادعایی را مطرح کرده است. البته اگر قوانین مسابقات اجازه می داد، ما با افتخار چنین لباسی را به تن می کردیم.