1403/02/01

نشست صمیمی اعضای هیات بدنسازی خراسان رضوی با رییس فدراسیون/ نصیرزاده: باید فضای بهتری برای نیروهای کارآمد خراسان رضوی فراهم شود

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در نشستی صمیمی با اعضای هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و به نقل از هیات استان خراسان رضوی، عبدالمهدی نصیرزاده در ادامه سفر خود به مشهد مقدس در نشستی صمیمی ضمن دیدار با اعضای هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی پیشنهادات و انتقادات آ‌ن‌ها را در بخش‌های مختلف شنید.

سروش پورآزاد رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در ابتدای این نشست ضمن تشریح حوزه‌های کاری هیات و معرفی اعضا و مسئولین کمیته‌ها به ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت رشته‌های مختلف و همچنین عملکرد مالی و اجرایی هیات پرداخت و همچنین در ادامه مسئولین هر کمیته دغدغه‌ها و پیشنهادات خود را در زمینه‌های مختلف با رئیس فدراسیون مطرح کردند.

نصیرزاده نیز پس از پاسخ به سوالات و مطالبه‌های مطرح شده از سوی حاضرین، هیات خراسان رضوی را مجموعه‌ای منسجم و همدل توصیف کرد که توانسته در چند سال گذشته پیشرفت قابل قبولی داشته باشد، اما برای حضوری پررنگ تر در عرصه کشوری و بین المللی نیاز به تلاش و منابع مالی بیشتری دارد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و و پرورش اندام عنوان کرد: قطعا با اطلاعاتی که در این نشست به دست آوردم از مسئولین کمیته‌ها و بخش‌های مختلف فدراسیون می‌خواهم فضای بیشتری برای نیرو‌های کارآمد و با تجربه این استان فراهم کنند. هیات خراسان رضوی، هیاتی خلاق و پویا است و با فدراسیون ارتباط نزدیکی دارد. قطعا علاقه مندان در خراسان رضوی از این فرصت می‌توانند برای پیشرفت و همچنین حضور بیشتر در میادین ملی استفاده کنند.

نصیرزاده افزود: در فدراسیون ساختار جدیدی نسبت به گذشته در حال شکل گیری است تا با نیاز و شرایط روز رشته بدنسازی و پرورش اندام بتواند در زمینه‌های مختلف فعالیت کند. باید از ظرفیت تمام افرادی که می‌توانند به پیشرفت این خانواده کمک کنند استفاده کنیم و این هدف باید در استان‌ها هم دنبال شود.

در پایان این نشست با اهدا لوح از زحمات و تلاش‌های کمیته‌های مختلف هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی از سوی رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تقدیر شد.

گفتنی است؛ در این نشست مهدی فاطمی دبیر کمیته قویترین مردان، محسن پیری رییس کمیته فیزیک و سیدجمال وکیلی رییس هیات خراسان شمالی نیز حضور داشتند.