1403/01/28

فاطمی: مسابقات اوزان 105- کیلوگرم در شهرستان پیشوا برگزار می‌شود/ رقابت در بالاترین سطح خواهد بود

دبیر کمیته قویترین مردان گفت: رقابت های قهرمانی باشگاههای کشور در اوزان 105- کیلوگرم از سطح بالایی برخوردار خواهد بود.

مهدی فاطمی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، درباره برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور اظهار داشت: این مسابقات از تاریخ 25 تا 28 آبان در استان تهران و به میزبانی شهرستان پیشوا و در سه دسته وزنی 80- کیلو، 90- کیلو و 105- کیلوگرم در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد.

وی افزود:. برای اولین بار در بخش جوانان نیز رقابت‌ها در اوزان 80- کیلو، 90- کیلو و 105- کیلوگرم برگزار خواهد شد و با توجه به اینکه بخشنامه از سوی فدراسیون برای استان ها صادر شده، رقابت ها از اعتبار بالایی برخوردار است. مسابقات نیز به نام عبداله فلاحتی، رییس اسبق کمیته قویترین مردان و پرورش اندام نامگذاری شده است.

دبیر کمیته قویترین مردان درباره جوایز این رقابت‌ها تصریح کرد: حکم، مدال، کمربند قهرمانی و احتمالا جوایز نقدی به نفرات برتر مسابقات اهدا می‌گردد. همچنین نفر اول و دوم این رقابتها، مجوز حضور در مسابقات تلویزیونی در آینده را به دست خواهند آورد. امیدواریم مسابقاتی باکیفیت را برگزار کنیم و ورزشکاران هم رقابت خوبی داشته باشند.

فاطمی در خاتمه درباره برنامه‌های آتی کمیته قویترین مردان اذعان داشت: در آذرماه مسابقات دسته 105+ کیلوگرم برگزار خواهد شد و بعد از مسابقات پیشوا، برنامه آن رقابت ها را نیز اعلام خواهیم کرد.