1403/01/31
آفشید خوشنویس، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین:

قهرمانی مقتدرانه پرورش اندام ایران در جهان باعث افتخار است/ فدراسیون نهایت تلاشش را برای اعزام تیم آسیایی انجام داد

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین گفت: آنطور که اطلاع پیدا کردم فدراسیون قطعا برای دلجویی از ملی پوشان آسیایی برنامه خواهد داشت.

آفشید خوشنویس در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با تبریک قهرمانی تیم ملی پرورش اندام ایران در مسابقات جهانی اسپانیا اظهار داشت: افتخار بزرگی بود که بارها شاهد به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران و طنین انداز شدن سرود ملی کشورمان در سالن مسابقات جهانی بودیم. در حالی که بیش از 100 کشور و دو هزار ورزشکار در این رقابت ها حاضر بودند، قهرمانان کشورمان موفق شدند با کسب مدال های رنگارنگ بار دیگر روی سکوی قهرمانی بایستند. جا دارد این موفقیت را با تمامی ورزشکاران، مربیان، ریاست فدراسیون و جامعه بدنسازی تبریک بگویم.

وی افزود: من درجریان هستم که در این شرایط اقتصادی چه زحماتی برای انجام این اعزام با نفرات کامل صورت گرفت. بعد از آن هم قرار بود یک تیم کامل راهی رقابت های آسیایی شود، اما متاسفانه به خاطر شرایط نامساعدی که در لبنان وجود دارد، این اعزام منتفی شد. قطعا هم فدراسیون و هم روسای هیات های استانی زحمات و سختی هایی که ورزشکاران در ماههای اخیر کشیدند را درک می کنند. با این وجود خوب می دانم که ریاست فدراسیون نهایت تلاش خود را برای اعزام تیم انجام داد.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین عنوان کرد: امیدوارم ورزشکارانی که قرار بود در رقابت های آسیایی برای کشورمان افتخارآفرینی کنند، شرایط به وجود آمده را درک کنند. از طرفی فدراسیون نیز باید برنامه ای برای دلجویی از ورزشکاران داشته باشد که می دانم چنین اتفاقی قطعا رخ خواهد داد. به هر حال نباید به خاطر چنین اتفاقی که از دست فدراسیون هم خارج بوده و تصمیمی که برای حفظ سلامتی ورزشکاران گرفته شده، زحماتی که در ماههای اخیر کشیده شده را زیر سوال ببریم.

خوشنویس در پایان گفت: قدرت پرورش اندام ایران در جهان ثابت شده است. در ماههای اخیر تلاش های زیادی در رشته های دیگر همچون قویترین مردان، پاورلیفتینگ و مچ اندازی شده و فعالیت های قابل توجهی صورت گرفته که در گذشته بی سابقه بوده است. امیدوارم جامعه پرورش اندام با حمایت از فدراسیون، بستر را برای رقم زدن اتفاقات بهتر مهیا کنند. شخصا شاهد تلاش های شبانه روزی دکتر نصیرزاده در فدراسیون بوده و هستیم. ایشان هنوز یک سال نیست که کار خود را آغاز کرده و در همین مدت توانسته اتفاقات بزرگی را رقم بزند. قطعا در آینده اتفاقات بزرگتری هم در راه است.