1403/01/09

پیام تبریک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پی قهرمانی تیم ملی پرورش اندام در مسابقات جهانی

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در پیامی، قهرمانی تیم ملی در مسابقات جهانی پرورش اندام را به فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، دکتر حسین نوش‌آبادی نماینده ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی عنوان قهرمانی تیم ملی پرورش اندام در مسابقات جهانی اسپانیا را به فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تبریک گفت.

در متن پیام وی آمده است:

جنای آقای دکتر نصیرزاده

رئیس محترم فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

 

با سلام و تحیت؛

قهرمانی ارزشمند، مقتدرانه و غرورآفرین تیم ملی پرورش اندام در رقابت های جهانی اسپانیا، نشان دیگری از شایستگی ها و توانمندی های جوانان رشید این سرزمین است.

بی شک اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و طنین سرود مقدس آن در عرصه های مختلف، غروری بس ارزشمند و وصف ناپذیر است که جز با همت، غیرت، ایمان بلند و راسخ جوانان شایسته کشورمان بدست نمی آید و این توفیقات ارزشمند در ظل عنایات خاص حضرت ولی عصر(عج) و زعامت داهیانه و حکیمانه رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) نصیب فرزندان پاک و قهرمان این مرزو بوم شده است.

اینجانب با نهایت افتخار، قهرمانی غرور آفرین تیم ملی پرورش اندام در رقابت های اسپانیا که به فضل الهی با تلاش و پشتکار حضرتعالی و دست اندرکاران خدوم و پرتلاش فدراسیون بدنسازی کشورمان بدست آمد را به ملت قهرمان و حماسه ساز ایران اسلامی تبریک عرض نموده؛ از درگاه خداوند سبحان سلامتی و بهروزی شما و تداوم این توفیقات را در راه اعتلای بیش از پیش ایران اسلامی مسئلت می نمایم.

حسین نوش آبادی- نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا و عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی