1403/02/01

مسابقات ددلیفت قهرمانی باشگاه های استان خوزستان برگزار شد

مسابقات ددلیفت خوزستان یادواره شهدای سلامت در اهواز برگزار گردید.

رضا حسین پور رئیس کمیته پاورلفتینگ خوزستان در گفتگو با روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان گفت: مسابقات ددلیفت قهرمانی باشگاه های استان خوزستان یادواره شهدای سلامت در تمامی رده ها روز گذشته (جمعه 8 آبان ماه) با حضور 17 تیم  از 11 شهرستان خوزستان  به میزبانی کلانشهر اهواز برگزار شد.
 
حسین پور افزود: مسابقات از سطح فنی خوبی برخوردار بود و رکورد های بسیار خوبی به ثبت رسید و همچنین قهرمان نوجوان و جوان مستعددی در این مسابقات حضور یافتند که با وجود همچین افراد توانمندی به آینده این رشته در استان خوزستان بسیار امیداور هستیم.


رئیس کمیته پاورلفتینگ استان خوزستان در ادامه گفت: سطح داوری خیلی خوب بود و به جرات می توان گفت سطح مسابقات در حد و اندازه های مسابقات کشوری بود .

حسین پور در خصوص نتایج بدست آمده اظهار داشت: در دسته نوجوانان به ترتیب باشگاه پهلوانان مسجد سلیمان، مردان آهنین رامهرمز و هیات ایذه به ترتیب حائز مقام های اول تا سوم شدند، در دسته جوانان باشگاه عصر آهنین اهواز، هیات ایذه  و باشگاه پوریای ولی گچساران به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب نمودند، و همچنین در گروه سنی بزرگسالان هیات ایذه اول باشگاه مکس مسجد سلیمان دوم و باشگاه قهرمانان اندیمشک سوم شد. و همچنین در گروه سنی پیشکسوتان باشگاه نیرومند عقیلی مقام اول، هیات ایذه مقام دوم و باشگاه توانمند اهواز عنوان سومی را کسب نمودند.

رئیس کمیته پاورلفتینگ خوزستان در ادمه افزود: در بخش قهرمان قهرمانان در رده سنی نوجوانان امیر حسین ترکالکی از باشگاه نیرومند عقیلی موفق به کسب عنوان قهرمان قهرمان شد، در بخش جوانان سپهر اژدری از هیات شهرستان ایذه به این عنوان دست یافت، در رده سنی بزرگسالان وحید قربانی از باشگاه قهرمان اندیمشک عنوان قهرمان قهرمانان را از آن خود کرد و در بخش پیشکسوتان امین رضایی از باشگاه پوریای ولی گچساران حائز این عنوان شد.

حسین پور در پایان افزود: جا دارد از کلیه عزیزانی که در برگزاری هر چه باشکوه تر این مسابقات ما را یاری نمودند، بخصوص اردوان قاسمی ریاست محترم هیات استان، عباس خلیلی دبیر زحمتکش هیات استان و عباس ملا رئیس محترم هیات کلانشهر اهواز تشکر و قدر دانی نمایم.