1403/01/10

بدرقه تیم ملی پاورلیفتینگ ایران به مسابقات جهانی/ ملی پوشان بامداد شنبه عازم نروژ می شوند

 اعضای تیم ملی پاورلیفتینگ کشورمان با بدرقه مسوولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، آماده حضور در رقابتهای جهانی نروژ شدند. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در جلسه ای که با حضور علیرضا فیروزی نایب رئیس، ناصر امیری سرپرست دبیری و فرشید سلطانی رئیس کمیته پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و اعضای تیم ملی پاورلیفتینگ اعزامی به رقابتهای جهانی پاورلیفتینگ با لوازم در محل فدراسیون برگزار شد، مسوولان فدراسیون ضمن آرزوی موفقیت برای ورزشکاران و درخشش آنها در این مسابقات، آخرین توصیه های لازم را برای حضور در این رقابتها به ورزشکاران و کادر فنی تیم کردند تا تیم ملی بدون مشکل در این رقابتها قدرتنمایی کند.

همچنین ملی پوشان و کادرفنی نیز از تلاش های رئیس فدراسیون و رییس انجمن پاورلیفتینگ که موجبات صدور ویزای ورزشکاران و اعزام آنها به نروژ را فراهم آوردند تشکر نمودند.

در خاتمه این جلسه، از کلیه ورزشکاران و همراهان تیم اعزامی به مسابقات جهانی تست کرونا به عمل آمد و سپس بسته های فرهنگی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به تک تک نفرات اهدا شد.

البته با توجه به همزمانی این جلسه با کلاس درجه 2 داوری مچ اندازی که در محل فدراسیون برگزار شد، کلیه حاضران این کلاس برای ورزشکاران تونل افتخار ایجاد کردند و با تشویق آنها، برایشان آرزوی موفقیت کردند.

تیم ملی ایران بامداد روز شنبه 15 آبان راهی مسابقات جهانی پاورلیفتینگ با لوازم خواهند شد؛ در شرایطی که این رقابت ها حکم ورودی بازی های جهانی سال 2022 در آمریکا را هم خواهد داشت. 

گفتنی است؛ اعضای این تیم را امیر اسداله زاده (74 کیلوگرم)، مهرداد اکبری(105 کیلوگرم)، مصطفی یزدانی(105 کیلوگرم) و پیمان نژادی(120 کیلوگرم) به عنوان ورزشکار همراه می کنند.

همچنین رحیم عسکری به عنوان سرمربی، اسداله عزیزیان به عنوان مربی و فرشید سلطانی به عنوان سرپرست اعضای کادرفنی تیم ملی را تشکیل می دهند.

از سوی دیگر جواد جوادیفر(داور درجه دو بین المللی "امتحان جهت ارتقا به درجه یک")، جعفر پیری نیا(داور درجه دو بین المللی)، مصطفی یزدانی(داور درجه یک بین المللی) و امیر اسداله زاده(داور درجه دو بین المللی) نمایندگان ایران در بخش داوری مسابقات جهانی نروژ خواهند بود.