1403/01/10

حضور وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون بدنسازی/ دکتر سجادی پیگیر وضعیت ملی‌پوشان پرورش اندام شد

وزیر ورزش و جوانان عصر روز دوشنبه از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، دکتر سیدحمید سجادی عصر روز دوشنبه 10 آبان ماه در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام حاضر شد و از بخش های مختلف این فدراسیون بازدید به عمل آورد.

در جریان این بازدید، دکتر سجادی دقایقی نیز در جلسه ای با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس و ناصر امیری سرپرست دبیری فدراسیون شرکت کرد. در این نشست وزیر ورزش و جوانان در ابتدا جویای وضعیت ملی پوشان پرورش اندام شد که طی روزهای آینده قرار است در دو رویداد مهم جهانی و آسیایی شرکت کنند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین گفت: فدراسیون بدنسازی نقش پررنگ و تاثیرگذاری در توسعه ورزش همگانی در کشور دارد و در بخش آموزش نیز همواره پیش رو بوده است.

رییس فدراسیون بدنسازی نیز با ارائه گزارشی از وضعیت تیم ملی پرورش اندام ایران دغدغه های موجود در جامعه بدنسازی را به گوش مقام عالی وزارت رساند. نصیرزاده همچنین در بخشی از صحبت های خود گفت: با تاسیس آکادمی بین المللی IFBB در ایران، این فرصت فراهم شده تا ورزشکاران و مربیان در داخل کشور مدرک مربیگری بین المللی معتبر اخذ کنند؛ در حالی که در گذشته برای اخذ این مدرک باید هزینه های ارزی زیادی را انجام می دادند.

در پایان نیز مقرر شد دغدغه های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در نشستی مشترک با حضور اعضای هیات رییسه فدراسیون و وزیر ورزش و جوانان بررسی و حل و فصل شود.