1403/01/10

برگزاری مراسم تقدیر از مربیان به مناسبت روز مربی در مشهد

مراسم تقدیر از مربیان به مناسبت روز جهانی مربی به همت باشگاه‌ فایو استار مشهد و همکاری هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی روز گذشته با حضور برخی از مسئولین شهر مشهد و مربیان این باشگاه انجام شد.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی، سروش پورآزاد در مراسم تجلیل از مربیان که به همت باشگاه فایو استار و همکاری هیات بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد، اظهار کرد: تبریک روز مربی و گرامیداشت این روز برای تقدیر از تلاش‌های فعالان این حوزه کوچکترین کاری است که می‌توانیم برای قشر انجام دهیم.

 

وی افز‌ود: شاید در نگاه اول نقش یک مربی فقط در ساخت و کمک به شکل گیری اندامی خوب دیده شود اما مربیگری بسیار جایگاه مهمتری دارد، مربیان با فعالیت خود و پرورش ورزشکاران انسان‌هایی سالم، با اعتماد به نفس و با روحیه به سلامت و نشاط جامعه کمک می‌کنند.

 

پورآزاد ادامه داد: در دوسال گذشته مربیان قشری بودند که ضربه زیادی در بحث اقتصادی به آن‌ها وارد شد اما بازهم تلاش کردند تا همچنان نسبت به شاگردان خود متعهد بمانند، آرزو می‌کنم که دیگر شاهد این تعطیلی‌ها و پیک‌های بعدی نباشیم.

 

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خبرداد: فکر می‌کنم تشکیل انجمن و یا تشکل صنفی برای مربیان یک ضرورت جدی است، ما در طی سال گذشته به شدت پیگیر این موضوع بوده ایم تا بتوانیم مطالبات این قشر را از این طریق پیگیری کنیم.

 

پورآزاد در پایان گفت: از مجموعه فایو استار برای برگزاری چنین مراسمی تقدیر می‌کنم، مدیریت این مجموعه نشان داده همواره در احترام به حقوق مربیان و اعضا متعهد و مسئولیت پذیر بوده است.