1403/02/06

برگزاری مراسم معارفه سرپرست دبیری فدراسیون/ سرپرست کمیته انضباطی، سرپرست انجمن بدنسازی و سرپرست عضویت در هیات رییسه و رییس کمیته حرفه ای ها منصوب شدند

مراسم معارفه سرپرست دبیری، سرپرست کمیته انضباطی، سرپرست انجمن بدنسازی و شیوه های نوین تمرینی و سرپرست عضویت در هیات رییسه و رئیس کمیته حرفه ای های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مراسم معارفه ناصر امیری به عنوان سرپرست دبیری، محمد دیوسالار به عنوان سرپرست کمیته انضباطی، پژمان فزونخواه به عنوان سرپرست انجمن بدنسازی و شیوه های نوین تمرینی و کاوه درودی به عنوان سرپرست عضویت در هیات رییسه و رئیس کمیته حرفه ای های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس و سایر اعضای فدراسیون و عبدالله فلاحتی رئیس اسبق کمیته پرورش اندام در محل فدراسیون برگزار شد.

در این مراسم عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با ذکر سوابق نفرات جدید فدراسیون و تقدیر و تشکر از زحمات کسانی که پیش از این در این سمت ها فعالیت می کردند، گفت: هدف ما این بود که بیش از قبل از افرادی که داخل خانواده بدنسازی هستند، استفاده کنیم. تمامی کسانی که امروز منصوب شدند، سابقه درخشانی در حوزه های مربوطه خود دارند. امیدوارم این دوستان از فرصتی که خداوند در اختیارشان قرار داده به بهترین نحو استفاده کرده و در راستای خدمت به جامعه بدنسازی گام بردارند.

همچنین عبدالله فلاحتی رئیس اسبق کمیته پرورش اندام خاطرنشان کرد: آمارها نشان داده که حتی رشته هایی چون فوتبال و کشتی نیز محبوبیت پرورش اندام را در کشورمان ندارند؛ آن هم در شرایطی که رشته ای چون فوتبال به دلیل میدان دید گسترده ای که دارد، می تواند این گونه تماشاگر در ورزشگاههای خود، جای دهد. با این وجود عملکرد درخشان دکتر نصیرزاده سبب شده که آینده ای درخشان در انتظار این رشته در ایران باشد. امیدوارم افرادی که امروز احکام خود را دریافت کردند، بتوانند در سمت جدید خود موفق و مثمرثمر باشند.

در خاتمه این جلسه طی مراسمی احکام سرپرست دبیری، سرپرست کمیته انضباطی، سرپرست انجمن بدنسازی و شیوه های نوین تمرینی و سرپرست عضویت در هیات رییسه و رئیس کمیته حرفه ای های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به آنها اهدا و همچنین از زحمات حسن کرباسی دبیر سابق فدراسیون و محرم عبدی پور رییس سابق کمیته انضباطی تشکر شد.

گفتنی است؛ در جریان این نشست هر یک از افرادی که مسئولیت جدید برعهده گرفتند، به ارائه برنامه های خود پرداخته و از حسن اعتماد رییس فدراسیون تشکر کردند.