1403/01/10

افتتاحیه نخستین دوره مسابقات پاورلیفتینگ بانوان قهرمانی کشور با حضور ریاست فدراسیون برگزار شد

اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ بانون قهرمانی کشور به میزبانی یاسوج با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام رسما افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، با حضور بیش از 300 ورزشکار از سراسر کشور، نخستین دوره پاورلیفتینگ بانوان کشور از صبح روز پنجشنبه ششم آبان ماه آغاز و ورزشکاران در اوزان و رده های سنی مختلف به رقابت پرداختند.

همچنین در پایان روز اول رقابتها مراسم افتتاحیه با حضور عبدالمهدی نصیرزاده  رییس فدراسیون، نسرین شاهمحمدیان نایب رئیس بانوان فدراسیون و آیت ارجمند رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این مراسم برخی از آیین های سنتی و محلی یاسوج به نمایش گذاشته شد و رئیس فدراسیون برای حاضران به سخنرانی پرداخت.

نصیرزاده در صحبت های خود با تشکر از عوامل برگزاری مسابقات و میزبانی یاسوج گفت:در روزهای اخیر خانم کاظمی‌پور معاونت محترم امور بانوان وزارت ورزش و جوانان، حمایت خود را از برگزاری مسابقات اعلام و در مسیر اخذ مجوزهای لازم برای برگزاری رقابت ها کمک زیادی به ما کرد که از زحمات ایشان قدردانی می کنم. همچنین از خانمها کرملو و افشار، مسئولان معاونت امور بانوان وزارت ورزش و جوانان که در امر برگزاری زحمات زیادی کشیدند نیز کمال تشکر را دارم. جا دارد از خانم شاهمحمدیان، نایب رییس بانوان فدراسیون که در ماههای اخیر موجبات برگزاری این رقابتها را فراهم کردند نیز تشکر کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت ورزش بانوان برای فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام  خاطرنشان کرد: با اضافه شدن بخش بانوان به فدراسیون بدنسازی، رشد و پویایی این رشته سرعت گرفته و امیدواریم پاورلیفتینگ به عنوان رشته ای نوپا بتواند جای خود را در فدراسیون باز کند و به زودی شاهد اعزام های بین المللی در این رشته باشیم. البته باید به این موضوع هم اشاره کنم که فدراسیون در بخش مبارزه با دوپینگ کاملا جدی است و ورزشکاران و مربیان باید به این موضوع کاملا دقت نمایند. حضور بیش از 300 ورزشکار از 26 استان در اولین دوره این مسابقات نشان از علاقه مندی بانوان به رشته پاورلیفتینگ است.