1403/01/10

گردهمایی روسای هیات های استانی در شیراز/ نصیرزاده: با توجه به اعزام سه تیم ملی روزهای دشواری را پیش رو داریم

گردهمایی روسای هیات های استانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام روز پنجشنبه 6 آبان در شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این گردهمایی که با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس و ناصر امیری سرپرست دبیری فدراسیون، رضا سلطانی نژاد رییس سازمان تیم های ملی، سعید کرمی رییس امور استان ها، حسین پور مسئول سامانه ملی بدنسازی و اکثر روسای هیات های استانی برگزار شد، ابتدا محمدعلی فرهنگ مهر، رییس هیات استان فارس ضمن خیرمقدم به تمامی اعضای حاضر در جلسه نکاتی را بیان کرد.

در ادامه روسای هیات های استانی دغدغه های خود را در خصوص مسائل درون استانی و ملی با رییس فدراسیون درمیان گذاشتند. برخورد قاطع با متخلفین بعد از مسابقات، بهره گیری بیشتر از ظرفیت روسای هیات های استانی، مسائل داوری، رعایت سلسله مراتب از سوی ورزشکاران و... از جمله مواردی بود که از سوی روسای هیات ها مطرح شد.

سپس سلطانی نژاد توضیحاتی را در خصوص چگونگی انتخاب ملی پوشان برای مسابقات آسیایی و جهانی ارائه کرد و به ابهامات موجود پاسخ داد.

همچنین حسین پور در خصوص سامانه ملی بدنسازی گزارشی را به حاضران در جلسه ارائه داد.

بعد از اینکه رییس فدراسیون بدنسازی یک به یک به دغدغه های روسای هیات ها گوش کرد، نصیرزاده درباره مسائل مطرح شده به صحبت پرداخت. او در ابتدا با تشکر از میزبانی خوب هیات استان فارس گفت: از روز اول گفتیم که فدراسیون با شفافیت عمل می کند و ما خودمان را در یک اتاق شیشه ای می بینیم. ما سعی کردیم در فدراسیون از نفراتی استفاده کنیم که توانمند هستند و کارنامه قابل دفاعی دارند. البته با کسی تعارف نداریم و دائما از روسای کمیته ها و بخش های مختلف گزارش می گیریم.

نصیرزاده در ادامه عنوان کرد: با وجود بودجه محدود فدراسیون بدنسازی از سوی نهادهای دولتی فدراسیون درآمدزایی خوبی در 10 ماه اخیر داشته و توانسته برنامه های خود را بدون مشکل پیش ببرد.

وی ادامه داد: بر اساس اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی، کمیسیون داوران باید با رای گیری از خود داوران تشکیل و رییس و اعضای آن معرفی شود. فکر می کنم این اتفاق حواشی را در بخش داوری به حداقل می رساند.

رییس فدراسیون بدنسازی با تقدیر از روسای هیات های سیستان و بلوچستان و کهگیلویه و بویراحمد به خاطر اخذ میزبانی مسابقات کشوری به عنوان دو استان کمتر برخوردار گفت: سیاست ما این است که از این به بعد هم میزبان مسابقات ملی و حتی بین المللی را به استان های کمتر برخوردار اعطا کنیم.

نصیرزاده در پایان با اشاره به روزهای حساسی که برای فدراسیون در پیش است، گفت: سه اعزام بین المللی در یکی، دو هفته آینده پیش رو داریم. یک تیم به مسابقات آسیایی پرورش اندام و یک تیم به مسابقات جهانی پرورش اندام اعزام می شود و تیم ملی پاورلیفتینگ نیز به مسابقات جهانی نروژ خواهد رفت. از همه عزیزان می خواهم که در این روزهای دشوار و شلوغ در کنار فدراسیون باشند.

در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر از روسای هیات های استان هایی که بر اساس ارزیابی عملکرد فدراسیون در 6 ماهه نخست سال 1400 عناوین برتر را کسب کرده بودند، تقدیر به عمل آمد.

همچنین مقرر شد گردهمایی روسای هیات های استانی از این پس به صورت مرتب برگزار گردد.