1403/01/10

برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قویترین مردان باشگاههای کشور در صفادشت/ مسابقات در سه وزن 80-، 95- و 105- کیلوگرم برگزار می شود

مسابقات قویترین مردان باشگاههای کشور در سه وزن 80-، 95- و 105- کیلوگرم و طی روزهای 26 تا 28 آبان ماه به میزبانی صفادشت برگزار خواهد شد.

بابک غصبانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری مسابقات قویترین مردان قهرمانی باشگاههای کشور اظهار داشت: پانزدهمین دوره مسابقات قویترین مردان باشگاه های کشور تحت عنوان جام عبداله فلاحتی از 26 تا 28 آبان در صفادشت استان تهران و در دسته های وزنی 80- کیلوگرم، 95- کیلوگرم و 105- کیلوگرم برگزار خواهد شد.

سرپرست برگزاری مسابقات قوی ترین مردان درباره مدارک مورد نیاز ورزشکاران برای حضور در این رقابتها تصریح کرد: داشتن کارت عضویت در سامانه ملی بدنسازی و پرورش اندام، تست PCR که از تاریخ آن 48 ساعت نگذشته باشد، معرفی نامه هیات استانی، بیمه ورزشی و فیش واریزی بابت ورودیه مدارکی است که هر ورزشکار باید برای ثبت نام داشته باشد.

وی درباره زمان وزن کشی و میزان ارفاق برای اوزان مختلف گفت: وزن کشی مسابقات جوانان از ساعت 8 تا 10 روز 25 آبان و بزرگسالان در روز 26 آبان برگزار خواهد شد و هنگام وزن کشی داشتن ID کارت مسابقات الزامی است. ناگفته نماند که منظور از رده جوانان متولدین قبل از ماه شهریور 1378 هستند. در وزن کشی، ارفاق وزن یک کیلوگرم خواهد بود.

غصبانی در رابطه با نحوه امتیازدهی تیمی و انفرادی این رقابتها خاطرنشان کرد: بعد از انجام مرحله مقدماتی در رده بزرگسالان تعداد 8 نفر و در رده جوانان تعداد 6 نفر به فینال مسابقات راه پیدا خواهند کرد. در پایان به ورزشکاران برتر رتبه اول تا سوم، حکم قهرمانی و مدال اهداء خواهد شد و تیم های اول تا سوم حکم تیمی دریافت خواهند کرد. برای محاسبه امتیاز تیمی هم تنها به 5 ورزشکار هر تیم امتیاز تعلق خواهد گرفت.

بخشنامه مسابقات و آیتم های مسابقات کشوری قویترین مردان را در فایل ضمیمه زیر مشاهده می کنید.