1403/01/10

عزیزیان: رقابتهای پرس سینه قهرمانی کشور به زودی در بروجن برگزار می شود/ شرایط برای درخشش پاورلیفتینگ در مسابقات جهانی نروژ هموار است

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام چهارمحال و بختیاری گفت: اواخر آبان ماه یا اوایل آذرماه رقابتهای پرس سینه قهرمانی کشور را برگزار خواهیم کرد.

اسدالله عزیزیان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره فعالیت های هیات چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پیش از این قرار بود مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور در شهریورماه به میزبانی بروجن برگزار شود که این رقابتها به دلیل شیوع کرونا لغو شد.

وی افزود: طبق هماهنگی هایی که با مسوولان کمیته پاورلیفتینگ صورت گرفت قرار شد در آخرین جمعه آبان ماه یا در اولین جمعه آذرماه این مسابقه را برگزار کنیم. نامه مربوط به برگزاری این مسابقه طی روزهای آینده به سایر استانها فرستاده خواهد شد و از همه روسای هیات ها، قهرمانان، پیشکسوتان و اصحاب رسانه دعوت می کنیم تا در این رقابتها حضور پیدا کنند.

عزیزیان در خصوص شرایط پاورلیفتینگ نیز بیان داشت: متاسفانه چندی قبل اعزام به مسابقات سوئد به دلیل عدم صدور ویزا صورت نگرفت و ورزشکاران آسیب فراوانی دیدند. در همین راستا با هماهنگی های صورت گرفته، امیدواریم به زودی ملی پوشان با رییس فدراسیون دیداری داشته باشند و از زحمات آن ها تجلیل به عمل بیاید.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام چهارمحال و بختیاری در خاتمه خاطرنشان کرد: هزینه آماده سازی برای مسابقات جهانی با شرایط کنونی بسیار زیاد است. ضمن اینکه ورزشکاران باید ساعتها تمرین کنند. میوه یک عمر زحمت و تلاش، همان مدالی است که ورزشکار در مسابقات به دست می آورد. برای رقابتهای سوئد دکتر نصیرزاده و فرشید سلطانی پیگیری های زیادی داشتند، اما سرانجام این شرایط صدور ویزا میسر نشد. با این حال برای حضور در نروژ چنین مشکلاتی وجود ندارد. شرایط ورزشکاران برای حضور در مسابقات نروژ مناسب است و تیم به زودی به این کشور اعزام می شود.