1403/01/28

حضور رییس فدراسیون بدنسازی در منزل پیشکسوت پرورش اندام/ نصیرزاده: امیدوارم بتوانیم از تجربیات فلاحتی استفاده کنیم

رئیس فدراسیون و چند تن از پیشکسوتان پرورش اندام با حضور در منزل یکی از مدیران قدیمی این رشته ورزشی با وی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، سعید لطفی رییس کمیته پیشکسوتان استان تهران و مسعود سرابی از پیشکسوتان پرورش اندام و محمد دیوسالار مشاور حقوقی و انضباطی فدراسیون عصر روز سه شنبه 27 مهرماه در منزل عبدالله فلاحتی رئیس اسبق کمیته پرورش اندام  حضور پیدا کردند و حال او را جویا شدند.

فلاحتی در دهه های 70 و 80 شمسی و زمانی که فعالیت های پرورش اندام زیر نظر فدراسیون وزنه برداری انجام می شد، رئیس کمیته پرورش اندام، پاورلیفتینگ و قویترین مردان این فدراسیون بود.

در این دیدار عبدالمهدی نصیرزاده گفت: بدون شک اگر زحمات افرادی مثل شما نبود، پرورش اندام ایران به جایگاه فعلی خود که حرف اول را در جهان می زند، دست پیدا نمی کرد. امیدواریم بتوانیم از تجربیات شما در فدراسیون استفاده کنیم. به عقیده من حضور فردی مثل عبداله فلاحتی با کوله باری از تجربه در کنار فدراسیون کاملا لازم است. 

فلاحتی نیز با ذکر خاطراتی از کمیته پرورش اندام و تاسیس این فدراسیون بیان داشت: با وجود این که من وزنه بردار بودم، اما خود را از جامعه پرورش اندام می دانم. در حال حاضر با بسیاری از ورزشکاران، مربیان و مسوولان چه در داخل و چه در خارج کشور رفاقت دیرینه دارم. چیزی که در ماههای اخیر احساس کرده ام فعال تر شدن فدراسیون بعد از حضور دکتر نصیرزاده در رأس فدراسیون بوده و امیدوارم که فدراسیون بتواند همچنان در مسیر رشد و تعالی را ادامه دهد.

در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر از زحمات فلاحتی تقدیر و تشکر به عمل آمد.