1403/02/01

خوشنویش: جشنواره آماده شو در قزوین هم برگزار شد/ فعالیت های فدراسیون 24 ساعته است

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام قزوین گفت: مسابقه قویترین مردان استان و تک حرکت ددلیفت به زودی در قزوین برگزار خواهد شد.

آفشید خوشنویش در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره برنامه های هیات بدنسازی و پرورش اندام قزوین در هفته تربیت بدنی اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن هفته تربیت بدنی، کمیته همگانی هیات بدنسازی و پرورش اندام قزوین نیز برنامه های ویژه ای را در نظر گرفت.

وی افزود: همانطور که در تهران، کمیته همگانی فدراسیون اقدام به برگزاری جشنواره آماده شو کرد، در قزوین نیز جشنواره آماده شو با مقیاسی کوچک تر و در یکی از بوستان های قزوین برگزار شد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام قزوین درباره فعالیت های گذشته و پیش روی این هیأت تصریح کرد: در هفت ماه گذشته استان قزوین اکثرا در شرایط نامناسبی به سر می برد و به دلیل قرار گرفتن در رنگ بندی قرمز و نارنجی، اجازه برگزاری مسابقات به قزوین داده نشد، اما خوشبختانه اخیرا در این رنگ بندی، قزوین در استانهای زرد رنگ قرار گرفت و فعالیت های ورزشی از سر گرفته شد. به این ترتیب مسابقه قویترین مردان استان و تک حرکت ددلیفت به زودی برگزار می شود.

خوشنویش در خاتمه با اشاره به شرایط فدراسیون در ماههای اخیر خاطرنشان کرد: فدراسیون در 9 ماهه اخیر و با حضور دکتر نصیرزاده دچار تحولات اساسی شده است و من مشاهده کرده ام که رئیس و عوامل زیرمجموعه و کمیته های وابسته به فدراسیون همگی در چند شیفت کار می کنند و به نظر می رسد فدراسیون 24 ساعته فعالیت دارد. امیدواریم این فعالیت ها به همین شکل ادامه یابد.