1403/01/09

قدرتی: مقبولیت فدراسیون ایران از نظر علمی و آموزشی بالاتر رفته است/ کلاس های مربیگری کمک بزرگی به مربیان و ورزشکاران می کند

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام همدان گفت: هیات بدنسازی و پرورش اندام همدان همواره یکی از هیات های موفق کشور بوده است.

مرتضی قدرتی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره برگزاری کلاس مربیگری بین المللی فیتنس اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در کشور ما این تعداد مخاطب وجود دارد. مایه خرسندی است که در خدمت این جوانان باشیم.

وی درباره حضور خود در این دوره تصریح کرد: من در بخش بررسی بیومکانیک بدن و ارزیابی های فیزیکی این دوره، تدریس را برعهده داشتم و سایر همکاران در بخشهای دیگر به بالا بردن بار علمی شرکت کنندگان کمک می کنند. سطح کلاسها بسیار بالاست و همگی اطلاعات بسیار بالایی دارند. تدریس در این دوره ها توان بالایی می خواهد و خدا را شکر همیشه شرکت کنندگان از شرایط کلاسها راضی بوده اند. بدون شک حضور در این کلاس ها، سطح علمی نفرات را بسیار بالا می برد.

مدرس رسمی فدراسیون بدنسازی در خصوص وضعیت آموزشی فدراسیون عنوان کرد: به نظر من فدراسیون ایران در بالاترین سطح مورد نظر فدراسیون جهانی است. فدراسیون ایران بنیه قوی ای دارد و در زمینه آموزش کیفیت بسیار بالایی دارد. این مساله را روسای فدراسیون های جهانی بارها و بارها اعلام کرده اند.

قدرتی با اشاره به عملکرد فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در 9 ماهه اخیر بیان کرد: با حضور دکتر نصیرزاده مقبولیت فدراسیون بالاتر رفته است. بدنسازی ایران همواره در فدراسیون جهانی مطرح است. همان طور که ورزشکاران ما در رقابتهای جهانی تنها به رتبه اولی و بهبود نتایج گذشته خود می اندیشند، در زمینه علمی نیز فعالیت های بسیار مفید و چاپ کتب بدنسازی بسیار زیاد بوده است. برگزاری چنین دوره های آموزشی تاثیر فراوانی در بالا بردن دانش مربیان و ورزشکارن خواهد داشت و امیدوار هستیم که این دوره ها بیش از پیش برگزار شود.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام همدان در خاتمه درباره برنامه های پیش روی هیأت همدان اذعان داشت: هیات بدنسازی و پرورش اندام همدان یکی از هیات های موفق کشور بوده است. امیدواریم این مسیر را ادامه بدهیم. من در حال حاضر این مسوولیت را برعهده گرفته ام تا در برگزاری انتخابات هیأت کمکی ناچیز انجام دهم. امیدوارم شخص شایسته ای که خدمتگزار پرورش اندام و بدنسازی و فیتنس استان است، سکاندار این کشتی شود و همچون گذشته هیأت بدنسازی جایگاه خود را در فدراسیون به دست آورده و ارتقاء بخشد.