1403/01/10

نشست جمعی از مسئولان و قهرمانان پاورلیفتینگ با رییس فدراسیون/ نصیرزاده: ایجاد همدلی و اشاعه ورزش پاک سرلوحه کارتان باشد

نشست جمعی از اعضای انجمن پاورلیفتینگ و قهرمانان این رشته با حضور رئیس، نایب رییس و دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این نشست عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون، رضا فیروزی نایب رئیس فدراسیون، حسن کرباسی دبیر فدراسیون، فرشید سلطانی رئیس انجمن پاورلیفتینگ و جمعی از قهرمانان و داوران این رشته از جمله جعفر پیرنیا، جواد جوادیفر،‌ امیراسدالله‌زاده، مهدی طهماسبی، مهرداد اکبری، و مصطفی یزدانی حاضر بودند.

عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس فدراسیون در ابتدای این جلسه با اشاره به موفقیت های پاورلیفتینگ در ماههای اخیر گفت: برگزاری لیگ پاورلیفتینگ و همچنین جام باشگاههای جهان با جوایز دلاری برای نخستین بار از اتفاقات مهم و تاریخی در رشته پاورلیفتینگ بود. پخش زنده مسابقات از طریق رسانه ملی، راه اندازی پاورلیفتینگ بانوان و برگزاری دوره های آموزشی هم از اتفاقات مثبت ماههای اخیر بوده است. به خاطر تمامی این اتفاقات باید از آقای فرشید سلطانی تشکر کنیم که حضورش در این سمت نعمتی برای پاورلیفتینگ است. 

وی همچنین در ادامه افزود: انتظاراتی هم از مسئولان، قهرمانان و جامعه پاورلیفتینگ داریم که ایجاد وحدت و همدلی در جامعه پاورلیفتینگ از مهمترین آنهاست. ما به دنبال اشاعه ورزش پاک هستیم و در همین راستا در مسابقاتی که برگزار شد، تست دوپینگ از ورزشکاران به عمل آمد. 

در ادامه این جلسه ورزشکاران درباره مسائلی همچون اعزامهای تیم ملی به مسابقات جهانی، پیگیری تست های دوپینگ مسابقات لیگ برتر و باشگاههای جهان و عدم توجه لازم از سوی استان ها به پاورلیفتینگ و استفاده از افراد متخصص در کمیته های پاورلیفتینگ استانی به صحبت پرداختند و دغدغه های خود را مطرح کردند.

فرشید سلطانی رئیس انجمن پاورلیفتینگ نیز درباره عدم اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی سوئد و اعزام این تیم به رقابتهای جهانی نروژ توضیحاتی را ارائه داد.