1403/01/31

آماده باش رییس کمیته فیزیک به ورزشکاران/ جام جایزه بزرگ فیزیک برگزار می‌شود

رییس کمیته فیزیک فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: در صدد هستیم یک دوره مسابقه جایزه بزرگ فیزیک را به زودی برگزار کنیم.

محسن پیری در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره برگزاری این رقابت ها اظهار داشت: با برنامه ریزی صورت توسط کمیته فیزیک، درصدد هستیم یک دوره مسابقه جایزه بزرگ در رشته فیزیک بزرگسالان و جوانان را در ماههای آینده برگزار کنیم. تاکنون سه استان برای میزبانی این رقابت ها اعلام آمادگی کردند. قزوین، سمنان و کیش در استان هرمزگان، گزینه های اصلی میزبانی هستند و به زودی از میان این سه شهر میزبان را معرفی خواهیم کرد.

وی افزود: بعد از تعیین زمان و مکان دقیق رقابت ها، بخشنامه مسابقات را هم صادر خواهیم کرد تا استان ها نفرات مدنظر خود را برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ فیزیک معرفی کنند. در هر صورت چیزی که مشخص است فیزیک کاران می توانند خودشان را از همین حالا برای این رقابت آماده کنند.

رییس کمیته فیزیک در ادامه عنوان کرد: به دنبال این هستیم که این جام را هر ساله برگزار کنیم. البته باید به این نکته هم اشاره کنم که با توجه سیاست فدراسیون بدنسازی مبنی بر مبارزه با دوپینگ، تست دوپینگ قطعا در این مسابقات از ورزشکاران به عمل خواهد آمد.