1403/01/10

اعلام برنامه های فدراسیون بدنسازی در هفته تربیت بدنی/ جشنواره "آماده شو" برگزار می شود

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام قصد دارد جشنواره فرهنگی ورزشی "آماده شو" را به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار نماید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، طی نشستی که امروز در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون، ناصر امیری رییس و پژمان فزونخواه نایب رییس انجمن بدنسازی و شیوه های نوین تمرینی، فرشید سلطانی رییس انجمن پاورلیفتینگ، آیت ارجمند رییس انستیتوی بین المللی، علی اکبر دبیر کمیته مچ اندازی، مسعود حیدرزاده رییس کمیته همگانی و حسین جمشیدی مدیر روابط عمومی برگزار شد، مسئولان در خصوص برنامه های فدراسیون در هفته تربیت بدنی(26 مهر تا 2 آبان) به بحث و گفت و گو پرداختند.

بعد از بررسی های صورت گرفته، از سوی اعضای حاضر در جلسه مسعود حیدرزاده به عنوان دبیر جشنواره فرهنگی ورزشی "آماده شو" معرفی شد.

حیدرزاده در خصوص برگزاری این جشنواره گفت: طی هماهنگی های صورت گرفته بین کمیته های مختلف، تصمیم داریم به مناسبت هفته تربیت بدنی در جشنواره ای به میزبانی تهران، رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی از جمله فیتنس چلنج، فیتنس اسپرت، پاورلیفتینگ، قویترین مردان، مچ اندازی، مچ اندازی معلولین، پرس سینه معلولین و ددلیفت نابینایان را به عموم مردم معرفی کنیم. روز شنبه یک آبان در بخش بانوان و روز یکشنبه دو آبان همزمان با ولادت رسول اکرم(ص) در بخش آقایان این جشنواره برگزار خواهد شد.

وی افزود: برای نفرات برتر هر بخش جوایز نقدی در نظر گرفته شده و به زودی شرایط ثبت نام در هر رشته اعلام خواهد شد. امیدواریم با همکاری کمیته های مختلف، بیش از قبل بتوانیم رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی را به مردم و علاقه مندان معرفی کنیم.

رییس کمیته همگانی در پایان گفت: قصد داریم جدا از بخش مسابقه ای، غرفه ای را هم برای معرفی کتاب های فدراسیون و برای مشاوره رایگان آموزشی در زمینه تغذیه و بدنسازی ایجاد کنیم. همچنین انستیتوی بین المللی فدراسیون یک دوره وبینار آموزشی رایگان برای علاقه مندان برگزار خواهد کرد.