1403/01/10

برگزاری مراسم بدرقه تیم قویترین مردان با حضور معاون وزیر ورزش/ رکوردگیری از ملی پوشان فیتنس چلنج انجام شد

آیین بدرقه تیم قویترین مردان ایران برای حضور در رقابت های بین المللی امارات با حضور معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، امروز(چهارشنبه، 7 مهرماه) طی مراسمی با حضور جمشید تقی زاده معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان، حمید بنی تمیم مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، عبدالمهدی نصیرزاده رییس و سایر مسئولان فدراسیون بدنسازی و تعدادی از قهرمانان و پیشکسوتان آیین بدرقه تیم قویترین مردان ایران برای حضور در رقابت های بین المللی امارات برگزار شد.

در این مراسم که به میزبانی مجتمع رفاهی کشتیرانی انجام گرفت، ملی پوشان فیتنس چلنج ایران در دو بخش بانوان و آقایان نیز که هم اکنون در اردوی تیم ملی به سر می برند، حاضر بودند.

در ابتدای این مراسم به مناسبت ایام عزاداری ماه صفر نوحه سرایی توسط روح اله بهمنی صورت گرفت.

همچنین بعد از پخش کلیپی از اولین دوره مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی کشور آقایان و بانوان از ملی پوشان این رشته با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

رییس فدراسیون بدنسازی، معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان جزو سخنرانان این مراسم بودند.

در بخش پایانی نیز از اعضای تیم قویترین مردان ایران اعزامی به مسابقات بین المللی امارات تجلیل به عمل آمد و ملی پوشان ایران با عبور از زیر قرآن کریم به سوی این مسابقات بدرقه شدند. محسن مسن آبادی، محمدرضا تازه رو، عارف احمدی، رضا قیطاسی، حسین حسین زاده و ابراهیم حسنی به عنوان ورزشکار و محمد عزت پور و بابک غضبانی به عنوان مربی اعضای این تیم را تشکیل می دهند.

بعد از پایان مراسم نیز در حضور همگان رکوردگیری رسمی از ملی پوشان فیتنس چلنج آقایان صورت گرفت.