1403/01/30
در مجمع سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان؛

طباطبایی: اصفهان آماده میزبانی مچ اندازی قهرمانی آسیا است/ هیات بدنسازی، یکی از بهترین هیات های استان است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با تمام وجود از ورزشکاران خودمان در رویدادهای داخلی و بین المللی حمایت می کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در مجمع سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام اصفهان درباره مساله میزبانی اصفهان در مچ اندازی قهرمانی آسیا اظهار داشت: ما این توان را داریم که به نمایندگی از کشورمان، میزبان شایسته ای در مسابقات قهرمانی آسیا باشیم. استان اصفهان قبلا ثابت کرده که می تواند به خوبی میزبان مسابقات بین المللی باشد. از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درخواست می کنیم که میزبانی این رقابتها را به اصفهان واگذار نماید.

وی درباره عملکرد ورزشی استان اصفهان و هیات بدنسازی و پرورش اندام این استان تصریح کرد: هیات بدنسازی و پرورش اندام اصفهان یکی از منظم ترین و بهترین هیات های ورزشی استان به شمار می آید. عملکرد تمامی هیات های ورزشی استان اصفهان به اندازه ای خوب بوده که در سال گذشته اصفهان هم در بحث ورزش همگانی و هم در ورزش قهرمانی، عنوان بهترین استان را از آن خود کرد. بخشی از این افتخارات مدیون زحمات و مدال آوری اعضای هیات بدنسازی و پرورش اندام استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در خاتمه در حمایت از رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام اصفهان و ورزشکاران این هیات اذعان داشت: جا دارد از حسین یارمحمدیان تشکر کنم که برای توسعه و رشد این رشته زحمات فراوانی متحمل شده است. ما هم سعی می کنیم با تمام وجود از ورزشکاران خودمان در رویدادهای داخلی و بین المللی حمایت کنیم تا آنها به موفقیت هایی بیش از پیش دست پیدا کنند.