1403/01/10

برگزاری مجمع سالیانه هیات بدنسازی استان اصفهان با حضور رییس فدراسیون/ اصفهان گزینه میزبانی آسیایی مچ اندازی شد

با حضور رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در اصفهان، مجمع عمومی سالیانه این استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مجمع عمومی سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان روز پنجشنبه ۱مهر۱۴۰۰ در هتل پیروزی اصفهان با حضور طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، عبدالمهدی نصیرزاده  رئیس فدراسیون بدنسازی، حسین زیبایی معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان، حسین یارمحمدیان رئیس هیات بدنسازی استان و دیگر مسئولین اداره کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع برگزار شد.

جلسه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی آغاز و با گزارش مالی هیات بدنسازی در سال ۱۳۹۹ توسط خزانه دار و ارائه عملکرد توسط رئیس هیات بدنسازی استان ادامه یافت.

 همچنین  اعضای مجمع به صورت جداگانه صحبت های خود را ارائه کردند و در پایان عملکرد هیات مورد تصویب و تایید اعضا مجمع قرار گرفت.

نصیر زاده در حاشیه مجمع با اشاره به این موضوع که استان اصفهان یکی از ستون های قدرتمند فدراسیون به شمار می آید، فعالیت های هیات را مورد تحسین قرار داد و در ادامه پیشنهاد میزبانی مسابقات آسیایی در رشته مچ اندازی در استان اصفهان را مطرح نمود که مورد استقبال حضار قرار گرفت.

همچنین یارمحمدیان نیز با اشاره به فعالیت های متعدد فدراسیون در دوران کوتاه ریاست دکتر نصیرزاده، از زحمات ایشان تجلیل کرد.

در پایان مجمع نیز از اعضای مجمع توسط رییس فدراسیون بدنسازی و رییس هیات اصفهان تجلیل به عمل آمد.