1403/02/05

حضور  رییس فدراسیون بدنسازی در دوره مربیگری درجه یک/ مربیان درجه یک به یاری فدراسیون بیایند 

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور در دوره مربیگری  درجه عملکرد انسیتو بین المللی را قابل قبول ارزیابی کرد 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، اولین دوره مربیگری درجه یک بدنسازی بانوان و سومین دوره مربیگری درجه یک پرورش اندام آقایان این روزها در دانشگاه علامه طبرسی تهران در حال برگزاری است.

صبح امروز(دوشنبه) عبدالمهدی نصیرزاده با حضور در محل این کلاس با شرکت کنندگان گفت‌وگو کرد ودقایقی از نزدیک به  گفتگو با مربیان پرداخت. 

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خطاب به شرکت کنندگان گفت: مربیان همکاران ما در خط مقدم فدراسیون هستند و انتظار داریم  در اجرایی کردن  سیاست های فدراسیون همراه فدراسیون باشند.

وی خطاب به شرکت کنندگان افزود: به غیر از عشق چیز دیگری نمی تواند شما تا این مرحله بکشاند. انتظار ما هم ازشما این است که عاشقانه یارفدراسیون درحل  چالش هایی همچون شیوع  دوپینگ؛ ترویج اخلاق  و هدایت وحمایت از ورزشکاران باشند.

نصیرزاده در ادامه با تقدیر از همه کسانی که در برگزاری این کلاس نقش داشتند، عنوان کرد: از رییس انستیتو که شبانه روزی برای پیشبرد کارها وقت می گذارد و سعی در چابک‌سازی سیستم آموزشی داشته،‌ تشکر می‌کنم.

در ادامه شرکت‌کنندگان در کلاس مربیگری درجه یک دغدغه‌های خود همچون بحث بیمه، توجه به مربیان شهرستانی و حمایت از مربیان رسمی فدراسیون را مطرح کردند. در همین راستا مقرر شد اسامی و رزومه قبول شدگان در کلاس مربیگری درجه یک از سوی فدراسیون منتشر شود. 

در پایان نیز رییس فدراسیون بدنسازی از مسئولان انستیتو از جمله آیت ارجمند، سعید مظفری و خانم عبدالهی و مدرسین کلاس با اهدای لوحی تقدیر کرد. 

گفتنی است؛ اولین دوره مربیگری درجه یک بدنسازی بانوان و سومین دوره مربیگری درجه یک پرورش اندام آقایان از 27 شهریورماه آغاز شده و تا 2 مهرماه برگزار می‌شود که مدرسانی همچون علیپور، قربانی، موسوی، اسدپور، قدرتی و حسینی تدریس آن را برعهده دارند.