1403/01/31

علی‌شائی: بسترهای رشد پرورش اندام در ایلام فراهم است/ عملکرد هیات در چهار سال اخیر رضایت‌بخش بود

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: بسترهای رشد و توسعه ورزش بدنسازی و پرورش اندام به دلیل پتانسیل های بالای جوانان و همچنین شناخت ترکیب جدید فدراسیون از هیأت استان فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام، مظفر علی‌شائی روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی ریاست هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان ایلام اظهار داشت: عملکرد هیأت بدنسازی پرورش اندام ایلام طی چهار سال گذشته در استان و سطح فدراسیون قابل قبول و رضایت بخش بود.

وی افزود: رییس هیأت قبلی که چهار سال اخیر مسئولیت هیأت بدنسازی و پرورش اندام را عهده دار بود و امروز نیز با رای اعضا برای چهار سال آینده ابقا شد، بعنوان رییس کمیته فیزیک پرورش بدنسازی و فدراسیون یکی از امیدها و نیروهای تاثیرگذار فدراسیون محسوب می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام تاکید کرد: انتظار ما از رییس هیأت این است که برای توسعه و پیشرفت این رشته پرطرفدار در استان بعنوان یک رشته اطمینان بخش و بی خطر اهتمام جدی داشته باشد.

وی تصریح کرد: همچنین هیأت جدید برای توسعه این ورزش در کشور باید کنترل و نظارت دقیقی بر عملکرد و فعالیت باشگاه ها داشته باشد و از مسایل پیرامون باشگاه اجتناب کند و با همکاری باشگاه تنها برای اعتلای این ورزش در استان متمرکز شود. وظیفه هیأت های ورزشی استان پیگیری فرآیندهای ورزشی، ارتقاء مربیان، آموزش ورزشکاران، اعزام و برگزاری رویدادها مختلف در سطح استانی و منطقه ای است.

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام در خصوص حمایت های هیأت های ورزشی از باشگاه داران و شرح وظایف تعریف شده آنان نیز تاکید کرد: حمایت هیأت ها از باشگاه داران تنها حمایت نرم افزاری و پشتیبانی و آنهم پشتیبانی از نوع خدمات است. هر هیأت ورزشی می تواند با نظارت و برگزاری رویدادهای مختلف با امتیاز بندی و طبقه بندی باشگاه ها، یک باشگاه را بعنوان برند انتخاب، و از جانب آن برند نیز عوایدی را متوجه باشگاه کند.

گفتنی است؛ در پایان رای گیری مجمع انتخابات هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان ایلام از مجموع 15 آرا ماخوذه، محسن پیری با هشت رأی انتخاب و برای چهار سال دیگر بعنوان رییس هیأت ابقا شد.