1403/02/01

درخشش ورزشکاران آذربایجان شرقی در رقابتهای انتخابی تیم ملی

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی گفت : چهار ورزشکار استان با درخشش در رقابتهای انتخابی تیم ملی پرورش اندام ، بادی کلاسیک و فیزیک کلاسیک به عضویت این تیم درآمدند .

علی نیک رزم در گفت و گو با روابط عمومی هیات استان افزود: هفدهمین دوره این رقابت‌ها به مناسبت گرامیداشت جام زنده یاد حسین شیبانی با حضور ورزشکاران سراسر کشور از روز چهارشنبه ۱۷ شهریورماه به مدت چهار روز در مجموعه ورزشی ۱۲ هزار نفری آزادی تهران با حضور مدعیان کسب عنوان برتری و تصاحب پیراهن تیم ملی از ۲۳ استان کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: رقابت درتمامی رشته ها به دلیل حضور بهترین ورزشکاران این رشته ها از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار بود و ورزشکاران پس از پشت سر گذاشت یک جدال سخت و نفس گیری و کسب امتیازات لازم، مجوز حضور در رشته های پرورش اندام ، بادی کلاسیک و فیزیک کلاسیک  را کسب کردند.

نیک رزم افزود: سینا رضایی در رده سنی جوانان مقام سوم  و رضا خطیبی در رده سنی بزرگسالان پرورش اندام  مقام اول  و بهزاد عدالت مقام دوم دسته سوم بادی کلاسیک و فرشاد ولی پور در دسته آخر فیزیک کلاسیک مقام اول را با درخشش در این رقابت ها موفق شدند به عضویت تیم ملی درآمدند.

رییس هیات بدنسازی آذربایجان شرقی گفت: همچنین محمود زارع دردسته اول فیزیک  و سید مرتضی وهاب زاده در دردسته پیشکسوتان پرورش اندام جزءشش نفر برتر رشته های  خود انتخاب شدند و دراین دوره از رقابتها غلامرضا علیزاده به عنوان  سرپرست و مظاهر تابانی به عنوان مربی، تیم استان را همراهی میکردند.