1403/01/30

رقابت نفس گیر در سالن 12 هزار نفری؛ این بار فیتنس چلنج/ ورزشکاران برای ثبت نام به سامانه ملی بدنسازی مراجعه کنند

طی روزهای 25 و 26 شهریورماه در سالن 12 هزار نفری آزادی اولین دوره مسابقات فیتنس چلنح قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، اولین دوره مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی طی روزهای پنجشنبه و جمعه 25 و 26 شهریورماه در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد؛ بدین شکل که مسابقات آقایان روز پنجشنبه و مسابقات بانوان روز جمعه انجام می شود.

برای شرکت در این رقابت ها که حکم انتخابی تیم ملی جهت شرکت در رقابت های جهانی اسپانیا را هم دارد، ورزشکاران سراسر کشور می توانند با مراجعه به سامانه ملی بدنسازی ثبت نام کنند.

ورزشکاران ابتدا باید در سامانه ملی بدنسازی عضو شوند و سپس در لینک مربوط به مسابقات فیتنس چلنج ثبت نام کنند. عضویت در سامانه صرفا نمی تواند به معنای شرکت در مسابقه باشد و باید حتما ورزشکاران در لینک مربوط به مسابقات در سامانه ملی بدنسازی به آدرس Portal.Iranbbf.ir ثبت نام کرده و مدارک خود را تکمیل کنند.

همچنین در روز مسابقه نیز ورزشکاران باید تست کرونا(PCR) خود را به همراه داشته باشند.

گفتنی است؛ ثبت نام ورزشکاران جهت حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی فیتنس استایل، فیتنس اسپرت و ماسل استایل هم که قرار است یک و دو مهرماه برگزار شود، از طریق سامانه ملی بدنسازی انجام خواهد شد.