1403/01/10

نشست هماهنگی مسابقات فیتنس قهرمانی کشور با حضور رییس فدراسیون/ میزبان رقابت های فیتنس اسپرت و فیتنس استایل مشخص شد

در نشست هم اندیشی انجمن بدنسازی و کمیته فیتنس با رییس فدراسیون، محل برگزاری رقابت های رقابت های فیتنس استایل و فیتنس اسپرت انتخابی تیم ملی مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، حسن کرباسی دبیر فدراسیون، نسرین شاه محمدیان نایب رئیس بانوان، ناصر امیری رئیس و پژمان فزونخواه نایب رئیس انجمن بدنسازی و شیوه های نوین فدراسیون امیر زندی سرپرست و دیگر اعضای کمیته فیتنس، نشست مسابقات فیتنس در محل فدراسیون برگزار شد.

در این نشست، اعضای حاضر درباره برگزاری رقابتهای فیتنس چلنج قهرمانی کشور در روزهای 25 و 26 شهریورماه و رقابتهای فیتنس استایل و فیتنس اسپرت در روزهای اول و دوم مهر گفتگو و تبادل نظر کردند و راجع به مکان برگزاری این مسابقات و فضاها و امکانات لازم برای انجام این رقابتها به بحث و بررسی پرداختند.

همچنین موضوع داوری این رقابت ها و عوامل اجرایی مسابقات فیتنس چلنج، فیتنس استایل و فیتنس اسپرت از دیگر مسائلی بود که در این جلسه درباره آن صحبت شد.

در پایان این نشست مقرر شد که رقابتهای انتخابی تیم ملی در رشته های فیتنس استایل و فیتنس اسپرت در هتل اسپیناس تهران برگزار شود.

محل برگزاری رقابتهای فیتنس چلنج نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.