1403/01/10
کرباسی؛ سرپرست دبیرکلی فدراسیون در مجمع انتخاباتی هیات استان خراسان شمالی:

لقب پدر، برازنده ورزش بدنسازی است/قطعا نیروی جوانی رییس هیات در‌کنار مشورت از بزرگان باعث پیشرفت می‌شود

سرپرست دبیرکلی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: سرپرست فدراسیون چون سابقه مدیرکلی دارند، از همان روزی که منصوب شدند، پیگیر‌ بودند تا هیات خراسان شمالی(تنها هیاتی که درحال حاضر با سرپرست اداره می‌شد) هرچه سریعتر سکاندار چهارساله خود را بشناسد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ حسن کرباسی سرپرست دبیرکلی فدراسیون در مجمع انتخاباتی استان خراسان شمالی گفت: تنها هیاتی که دربین هیات‌های استانی با سرپرست اداره می‌شد، استان خراسان شمالی بود که با پیگیری دکتر امیری خراسانی سرپرست فدراسیون و تلاش مدیرکل ورزش و جوانان استان امروز با انتخاب اعضای محترم مجمع سکاندار چهارساله هیات معرفی شد.

وی افزود: قطعا فدراسیون در کنار منتخب اعضا خواهد بود و از هرگونه حمایتی دریغ نخواهد کرد به خصوص اینکه رییس جدید هیات، جوانی تحصیلکرده است که قطعا نیروی جوانی وی، انگیزه و پشت‌کارش در کنار مشورت از پیشکسوتان می‌تواند باعث رشد و تعالی این ورزش باشد.

کرباسی ادامه داد: خوشبختانه مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی از جنس همین ورزش هستند و حضور ایشان در این جایگاه قطعا می‌تواند برای این ورزش باعث خیر و برکت باشد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون عنوان کرد: ورزش بدنسازی با بیش از ۴ میلیون نفر جامعه هدف، همه اقشار جامعه را پوشش می‌دهد که معتقدیم لقب پدر ورزش‌ها برازنده این ورزش پرطرفدار است.