1403/01/31

پیام تبریک رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام به وزیر ورزش و جوانان/ سانتونخا: ایران می تواند پنجره ای جدید به روی جامعه بین المللی بگشاید

رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام انتصاب دکتر سیدحمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان ایران را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رافائل سانتونخا، رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام(IFBB) طی نامه ای انتصاب دکتر سیدحمید سجادی را تبریک گفته و برای او در وزارت ورزش و جوانان آرزوی موفقیت کرد.

در نامه رافائل سانتونخا به وزیر ورزش و جوانان ایران آمده است:

آقای حمید سجادی عزیز

وزیر محترم؛

امیدوارم که در سلامت کامل قرار داشته باشید.

به شخصه از طرف خودم و فدراسیون جهانی مفتخرم که  تبریکات گرم خود را برای انتصاب شما به عنوان وزیر ورزش  جمهوری اسلامی ایران اعلام کنم و امیدوارم در پناه بصیرت، کارآمدی و تجربه شما ورزش ایران بتواند پیشرفت خود را کما فی السابق داشته باشد.

پرورش اندام و فیتنس ورزش های بسیار محبوبی هستند و به خود می بالم که فدراسیون ایران به عنوان یکی از فعال ترین فدراسیون های ملی است که رکورد های بسیار عالی در سطح بین المللی  و چندین مقام قهرمانی جهان در بین 203 کشور عضو IFBB  را توانسته کسب کند.

در حال حاضر چندین پروژه آموزشی و رویداد بین المللی توسط ما در ایران در حال پیگیری است که می تواند به فرصتی خوب برای ورزشکاران و مقامات بین المللی تبدیل شود که از جاذبه های ایران بهرمند شده و لذت ببرند و به دنبال آن متوجه امکانات خوب ورزشی ایران بشوند که به شخصه خودم به تازگی در ایران آنها را ملاقات کرده ام (آوریل گذشته).

در راستای این فعالیت ها ایران می تواند پنجره ای جدید به روی جامعه بین المللی بگشاید و از آن طریق فرهنگ غنی، سنت ها و زیبایی های کشور ایران را به جهانیان ارائه دهند.

امیدوارم که  شما را به زودی ملاقات کنم.

با تقدیم بهترین احترامات 

رافائل سانتونخا، رئیس  فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام