1403/01/10
روشنی، سخنگوی فدراسیون بدنسازی:

ارائه پاسپورت برای حضور در انتخابی تیم ملی الزامی است/ هیچ فردی بدون تست PCR و آیدی کارت حق ورود به سالن را ندارد

سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: تمامی امور ورزشکاران از جمله رنگ کردن بدن نیز باید توسط مربی و سرپرست صورت بگیرد.

مسعود روشنی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام اظهار داشت: با توجه به تعهداتی که فدراسیون برای اخذ مجوز مسابقات انتخابی به مراجع ذیربط داده، رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت کاملا سختگیرانه در سالن 12 هزار نفری آزادی چه در روز وزن کشی و چه در روز مسابقه در دستور کار خواهد بود. همچنین ورود افراد فقط با آیدی کارت انجام می شود و ارائه تست منفی کرونا(PCR) هم حتما برای دریافت آیدی کارت الزامی است.

وی در پاسخ به این سوال که ورزشکاران می توانند همراه هم داشته باشند، عنوان کرد: ورزشکاران به هیچ عنوان نمی توانند همراه داشته باشند و برای هیچ فردی به جز ورزشکاران و یک مربی و یک سرپرست از هر استان آیدی کارت صادر نخواهد شد. تمامی امور ورزشکاران از جمله رنگ کردن بدن نیز باید توسط مربی و سرپرست صورت بگیرد.

سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام ورزشکاران روی سامانه ملی بدنسازی تا 13 شهریورماه تعیین شده، بیان کرد: تنها راه برای ثبت نام از طریق سامانه ملی بدنسازی است و به هیچ عنوان آیدی کارت ها به صورت دستی صادر نمی شود. ورزشکاران دقت کنند که تا 13 شهریورماه مهلت دارند در سامانه ملی بدنسازی عضو شده و سپس در لینک مربوط به مسابقات انتخابی تیم ملی ثبت نام کنند؛ در غیر اینصورت از حضورشان در مسابقه جلوگیری به عمل می آید. همچنین معرفی نامه هیات استان برای ورزشکاران الزامی است.

روشنی در خصوص مدارک لازم جهت ثبت نام ورزشکاران گفت: با توجه به اینکه مسابقات با عنوان انتخابی تیم ملی برگزار می شود و قرار است نفرات برتر این رقابت ها راهی مسابقات آسیایی و جهانی شوند، داشتن پاسپورت برای شرکت کنندگان الزامی است و ورزشکاران باید در روز وزن کشی پاسپورت خود را به همراه داشته باشند.