1403/01/30
ماهری‌پور، مسئول داوران کمیته قویترین مردان خبر داد؛

برگزاری دوره داوری درجه سه قویترین مردان طی روزهای 7 و 8 مهرماه

مسئول داوران کمیته قویترین مردان گفت: بعد از برگزاری دوره داوری درجه سه، در کلیه مسابقات استانی و کشوری، داورانی اجازه قضاوت خواهند داشت که حداقل مدرک رسمی درجه سه را داشته باشند.

پیمان ماهری‌پور در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با برگزاری کلاس داوری درجه سه قویترین مردان اظهار داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته بین کمیته قویترین مردان و انستیتوی فدراسیون بدنسازی، کلاس داوری درجه سه قویترین مردان برای نخستین بار طی روزهای 7 و 8 مهرماه به میزبانی استان تهران برگزار می شود. این مهم مدت ها دغدغه همه ورزشکاران و اهالی قویترین مردان بود و با برگزاری این کلاس ها، داوری قویترین مردان رسمیت پیدا می‌کند.

وی درباره شرایط برگزاری این کلاس عنوان کرد: قهرمانان نامدار این رشته از جمله مهدی شیردل، مهدی فاطمی، علی ظرفچی، بابک غضبانی و چند تن دیگر از قهرمانان از جمله نفراتی هستند که کار تدریس را در کلاس درجه سه داوری قویترین مردان برعهده دارند. سعی خواهیم کرد با برگزاری کلاس در دو روز و به صورت صبح و عصر تمام مفاهیم لازم را به مخاطبان و داوران عزیز آموزش دهیم.

مسئول داوران کمیته قویترین مردان درباره مدارک لازم برای ثبت نام در این کلاس گفت: آخرین مدرک تحصیلی، پایان خدمت یا اشتغال به تحصیل، معرفی نامه هیات استان، کپی کارت ملی و فیش واریزی مبلغ ورودیه دوره به حساب فدراسیون از جمله مدارکی است که داوطلبان باید به هیات استان مربوطه ارائه کنند تا از این طریق مدارک و اسامی شرکت کنندگان در اختیار فدراسیون قرار بگیرد.

ماهری پور در ادامه بیان داشت: بعد از برگزاری این دوره، در کلیه مسابقات استانی و کشوری، داورانی اجازه قضاوت خواهند داشت که حداقل مدرک رسمی درجه سه را داشته باشند و در دوره هایی که کمیته قویترین مردان برگزار می کند، شرکت کنند. در همین راستا از کمیته قویترین مردان هیات های استانی می خواهم که هر چه زودتر اسامی داوران خود را جهت شرکت در این کلاس ها اعلام کنند. آیین نامه داوری قویترین مردان هم تدوین شده و انشاله به زودی تصویب و منتشر خواهد شد. 

وی در پایان افزود: علاقه مندان و داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با آقای محمد نورالهی با شماره تماس 09308888542 تماس بگیرند.