1403/01/10
کمانی، رییس کمیته مسابقات فدراسیون بدنسازی خبر داد؛

سالن 12 هزار نفری آزادی میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی شد/ ورزشکاران باید شخصا روی سامانه ملی بدنسازی ثبت نام کنند

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی انتخاب شد.

ابراهیم کمانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در رشته های پرورش اندام، فیزیک، فیزیک کلاسیک، بادی کلاسیک و ماسکولار اظهار داشت: با تدابیر اندیشیده شده از سوی فدراسیون همه چیز مهیای برگزاری یک مسابقه آبرومندانه با عنوان انتخابی تیم ملی است. تمام سعی فدراسیون بر این بود که مجوزهای لازم برای برگزاری یک مسابقه در شأن ورزشکاران اخذ شود که انصافا در شرایط فعلی کار سختی بود.

وی افزود: جا دارد بابت صادر شدن این مجوز از وزیر محترم ورزش و جوانان، معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و مسئولین فدراسیون پزشکی ورزشی که نهایت همکاری را با ما در مسیر اخذ مجوز داشتند، تشکر کنم.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره محل برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی خاطرنشان کرد: در راستای حفظ سلامت ورزشکاران و تعهدات فدراسیون به مراجع زیربط، مقرر شد مسابقات در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شود تا فضای لازم برای اجرای کامل و دقیق پروتکل های بهداشتی وجود داشته باشد. طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مسابقات انتخابی تیم ملی از 17 تا 20 شهریورماه به منظور حضور در رقابتهای آسیایی و جهانی برگزار می شود و دسته های جوانان و پیشکسوتان هم انجام خواهد شد. 

کمانی درباره مدارک لازم ورزشکاران برای حضور در این رقابتها گفت: همان طور که از طریق سایت فدراسیون اعلام شده بود، شرط حضور ورزشکاران ارائه تست منفی پی سی آر مربوط به 48 ساعت قبل از روز وزن کشی، ثبت نام در سامانه ملی بدنسازی و ارائه معرفی نامه معتبر از هیات های استانی می باشد. ورزشکاران دقت داشته باشند باید حتما بعد از عضویت در سامانه ملی بدنسازی، مراحل ثبت نام در مسابقات انتخابی را از لینک مسابقات روی سامانه تکمیل کرده و مبلغ ورودیه خود را نیز از همان سامانه به صورت آنلاین پرداخت کنند تا آیدی کارت برایشان صادر شود؛ در غیر اینصورت از ورود آن ها به سالن وزن کشی و مسابقه جلوگیری بعمل می آید.

وی در پایان افزود: در این دوره برای جلوگیری از تجمع ورزشکاران به خاطر شیوع کرونا، به هیچ عنوان ثبت نام ورزشکاران به شکل دستی انجام نخواهد شد و ورزشکاران باید از فردا(سه شنبه) روی لینکی که در سامانه ملی بدنسازی باز خواهد شد، تمامی مدارک و عکس خود را بارگزاری کرده و ثبت نام خود را تکمیل کنند. در واقع در روز وزن کشی ورزشکاران باید پس از دریافت آیدی کارت در سالن حاضر شوند. این آیدی صرفا در شرایطی صادر می شود که ورزشکاران ثبت نام خود را تا پایان وقت اداری روز 13 شهریورماه تکمیل کنند و هیات های استانی نیز اسامی آن ها را در لیست خود قرار دهند.