1403/02/04
خاکی نژاد، عضو هیات رییسه گروه سرمایه گذاری تناسب:

اعتماد فدراسیون به بخش خصوصی انگیزه اسپانسرها را افزایش می دهد/ لیست نفرات اعزامی بعد از نهایی شدن اعلام می شود

عضو هیات رییسه گروه سرمایه گذاری تناسب که اسپانسر تیم اعزامی به رقابت آرنولدکلاسیک اسپانیا را برعهده دارد، توضیحاتی را در خصوص این اعزام ارائه کرد.

کامیار خاکی نژاد در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص مسائل مطرح شده پیرامون اعزام تیم به رقابت های آرنولدکلاسیک اظهار داشت: باید پیش از هر چیز از فدراسیون تشکر کنم که شرایط اعزام را فراهم کرد و اجازه داد در این رویداد که علاوه بر یک فستیوال ورزشی، محلی برای تبادل دانش ورزشی به حساب می آید، نمایندگان ایران نیز حضور داشته باشند. قطعا حضور در این فستیوال از نظر فنی برای ورزشکاران و از نظر مدیریتی برای صنعت ورزش کشور و  در بخش برگزاری رویدادهای ورزشی آورده های زیادی خواهد داشت.

وی افزود: این اعزام جزو برنامه ها و اولویت های فدراسیون بدنسازی نبود و در همین راستا تفاهم نامه ای فی ما بین گروه تناسب و فدراسیون منعقد شد تا در رشته های پرورش اندام، قویترین مردان، پاورلیفتینگ، فیزیک و فیتنس چلنج ورزشکارانی را به مسابقات آرنولدکلاسیک اعزام کنیم. جا دارد از اعتمادی که شخص رییس فدراسیون به بخش خصوصی کرده، تشکر و قدردانی کنم. قطعا این تفویض مسئولیت انگیزه دیگر شرکت های خصوصی و حامی ورزش را افزایش می دهد. گروه تناسب سال هاست که در راستای ارتقای سلامت جوانان این مرز و بوم گام برمی دارد.

عضو هیات رییسه گروه سرمایه گذاری تناسب در ادامه خاطرنشان کرد: برای اولین بار قصد داریم در رشته پاورلیفتینگ بانوان نمایندگانی را از ایران اعزام کنیم. همچنین در فیتنس چلنج چند داوری بین المللی در بخش بانوان خواهیم داشت. مجوزهای لازم برای اعزام بانوان در این دو بخش از سوی وزارت ورزش اخذ شده است.

خاکی نژاد در خصوص زمان اعزام نیز گفت: تمامی نفرات منتخب اقدامات لازم مربوط به اخذ ویزا و تزریق واکسن را انجام داده اند و اردوی آماده سازی و بازبینی این تیم نیز در شرف برگزاری است. انشاله 24 شهریورماه به سوی اسپانیا پرواز خواهیم کرد و 30 شهریورماه به تهران بازمی گردیم. البته این نکته را هم بگویم از آنجایی که هنوز برخی افراد معیارهای لازم برای اعزام را به دست نیاوردند، لیست نهایی ما برای اعزام مشخص نشده است. این لیست به محض نهایی شدن در روزهای آینده از سایت فدراسیون بدنسازی منتشر خواهد شد.