1403/01/09

اعلام شرایط حضور ورزشکاران در رقابت های انتخابی/ عضویت در سامانه ملی بدنسازی و داشتن معرفی نامه هیات استان الزامی است

ثبت نام در سامانه ملی بدنسازی، داشتن معرفی نامه هیأت استانی و تست منفی PCR برای ورزشکاران حاضر در رقابتهای انتخابی تیم ملی الزامی است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در حالی که برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در حال انجام است، کمیته مسابقات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برخی الزامات برای ورزشکاران حاضر در این رقابت ها را اعلام کرد. 

بر این اساس، برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی، الزامی است که ورزشکاران حتما در سامانه ملی بدنسازی ثبت نام کرده باشند. ثبت نام از طریق سایت فدراسیون بدنسازی به آدرس www.iranbbf.ir صورت می گیرد. 

از سوی دیگر هر ورزشکار باید حتما هنگام مراجعه برای ثبت نام و وزن کشی معرفی نامه معتبر از هیات استان خود را در دست داشته باشد. 

همچنین داشتن تست منفی PCR از دیگر ملزومات حضور در این رقابتها است که این تست باید 48 ساعت قبل از ثبت نام در مسابقات از ورزشکار اخذ شده باشد.

مسابقات انتخابی طی روزهای 17 تا 21 شهریورماه در رشته های پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار در استان تهران برگزار می شود و شرایط ذکر شده برای ورزشکاران تمامی این رشته ها الزامی است.