1403/01/31

کرباسی: معیار فدراسیون در خصوص مسابقات انتخابی تصمیم کمیته فنی است/ هر گونه تصمیم گیری رسمی از طریق سایت فدراسیون بدنسازی اعلام می شود

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: از همه ورزشکاران و علاقه مندان می خواهم که اخبار رسمی را از سایت فدراسیون دنبال کنند.

حسن کرباسی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با تصمیم کمیته فنی فدراسیون در خصوص چگونگی برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در رشته های پرورش اندام، فیزیک و... اظهار داشت: به خاطر نزدیک شدن به تاریخ برگزاری مسابقاتی که از پیش تعیین شده بود، کمیته فنی تشکیل جلسه داد تا شرایط را برای چگونگی برگزاری رقابت ها بررسی کند. بعد از این نشست هم تصمیمی که اعضای کمیته فنی با خرد جمعی گرفتند، روی سایت فدراسیون منتشر شد و به اطلاع همه ورزشکاران و علاقه مندان رسید.

وی درباره برخی از انتقادهای صورت گرفته به تصمیمات اتخاذ شده، عنوان کرد: مسئولان فدراسیون هم قطعا با ورزشکاران و اهالی پرورش اندام در ارتباط هستند و صدای منتقدان را هم می شنوند. با این حال هنوز هیچ تصمیم جدیدی بعد از جلسه کمیته فنی اتخاذ نشده و اگر هم نیازی به تغییر یا اصلاح تصمیمات اعلام شده باشد، باید بار دیگر کمیته فنی تشکیل جلسه دهد و تصمیمات خود را اصلاح یا تایید کند.

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برخی اظهارنظرهای صورت گرفته در فضای مجازی و رسانه ها بیان داشت: اینکه برخی صحبت ها در خصوص چگونگی برگزاری مسابقات انتخابی مطرح شده، رسمیت ندارد و صرفا اخباری که از طریق سایت رسمی فدراسیون اطلاع می شود، رسمیت خواهد داشت. شاید برخی نظر شخصی خود را درباره چگونگی برگزاری مسابقات یا حتی برگزاری یا عدم برگزاری رقابت های جوانان و پیشکسوتان گفته باشند، اما معیار ما تصمیماتی است که در جلسه کمیته فنی اتخاذ شده است.

کرباسی در پایان گفت: از همه ورزشکاران و علاقه مندان می خواهم که اخبار رسمی را از سایت فدراسیون دنبال کنند. ما به دنبال بهترین راهکار برای برگزاری مسابقات هستیم و شرایط ورزشکاران را هم درک کنیم، اما به هر حال باید شرایط کشور را هم در نظر بگیریم. بدون شک به محض اتخاذ هر تصمیم جدیدی یکی از مسئولان فدراسیون از جمله رییس، دبیر یا سخنگو مسائل مرتبط به مسابقات انتخابی را به سمع و نظر ورزشکاران خواهند رساند. هر گونه اظهارنظر از هر شخص دیگری فقط به عنوان اظهارنظر شخصی می باشد و مواضع رسمی فدراسیون محسوب نمی شود.