1403/01/31

ارجمند: کلاس‌های مربیگری وابا مورد تایید فدراسیون بدنسازی نیست

سرپرست انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: تمامی دوره های بین المللی که زیرنظر انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی یا آکادمی رسمی IFBB در ایران نباشند، فاقد اعتبار هستند.

آیت ارجمند در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره تبلیغاتی که در فضای مجازی درباره دوره های مربیگری دیده می شود، اظهار داشت: اخیرا تبلیغاتی در فضای مجازی دیده شده با عنوان «اولین دوره برگزاری کلاس های مربیگری حرفه ای فیتنس و پرورش اندام در ایران» و در این تبلیغات ادعا شده است که به شرکت کنندگان مدرک رسمی و معتبر از فدراسیون جهانی وابا داده شده و مدارک کلاسها از کشور انگلستان صادر می شود.

وی افزود: تمامی دوره های بین المللی که زیر نظر انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام یا آکادمی رسمی IFBB در ایران  نباشند، فاقد اعتبار هستند و تنها دوره هایی از نظر فدراسیون اعتبار دارند که مورد تأیید انستیتوی بین المللی باشند.

سرپرست انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پایان گفت: بنابراین این دوره که در فضای مجازی اطلاع رسانی شده،‌به هیچ وجه مورد تایید فدراسیون بدنسازی نیست.