1403/01/10

برگزاری اولین دوره مسابقات استریت لیفتینگ 4 شهریور در ایران مال/ به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا خواهد شد

مسئول برگزاری نخستین دوره رقابتهای استریت لیفتینگ کشور گفت: مسابقات استریت لیفتینگ کشور با حضور 100 شرکت کننده در مجموعه ایران مال انجام خواهد شد.

سیاوش محمدنبی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره برگزاری اولین دوره مسابقات استریت لیفتینگ اظهار داشت: طبق هماهنگی های انجام شده، اولین دوره رقابتهای استریت لیفتینگ 4 شهریورماه برگزار می شود. این رقابتها در بازار بزرگ ایران و در محوطه باغ ماهان مجموعه ایران مال با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد. وزن کشی رقابتها در روز سوم شهریورماه طی ساعت 10 تا 12 در محل مسابقه خواهد بود و شرکت کنندگان به سه دسته وزنی تقسیم می شوند. دسته سبک وزن(67.5- کیلوگرم)، میان وزن(82.5- کیلوگرم) و سنگین وزن(82.5+ کیلوگرم). این رقابتها به شکل استریت لیفتینگ کلاسیک و در دو بخش پارالل دیپ و پول آپ( بارفیکس) انجام خواهد شد.

مسئول برگزاری رقابتهای استریت لیفتینگ در ارتباط با شرایط ثبت نام در مسابقات خاطرنشان کرد: نفرات شرکت کننده باید بیشتر از 18 سال داشته باشند. همچنین داشتن بیمه ورزشی، معرفی نامه از هیات های استانی و پر کردن فرم مخصوص مسابقه در سایت فدراسیون بدنسازی به آدرس www.iranbbf.ir از دیگر شرایط حضور در این رقابتهاست. شرکت کنندگان تا یک روز قبل از شروع مسابقات فرصت دارند که در این رقابتها ثبت نام کنند. اما از آنجایی که طبق قوانین، تعداد شرکت کنندگان سه وزن در مجموع 100 نفر خواهد بود، اولویت با کسانی است که زودتر در این رقابتها نام نویسی کنند.

وی درباره جوایز نفرات برتر اذعان داشت: در پایان رقابتها به نفر اول 3 میلیون تومان، به نفر دوم 2 میلیون تومان و به نفر سوم یک میلیون تومان اهدا خواهد شد. همچنین به این نفرات حکم قهرمانی فدراسیون نیز اعطا می گردد.

محمدنبی در خاتمه گفت: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت و اینستاگرام iranstreetlifting.ir  مراجعه کرده یا با شماره ۰۹۳۶۳۱۴۸۹۹۶ تماس حاصل نمایند و جهت نام نویسی در این مسابقات به سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مراجعه کنند.