1403/01/09

پیام تبریک فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پیامی فرا رسیدن هفدهم مرداد، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مرداد و روز خبرنگار، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پیامی، این روز را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

در پیام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام آمده است:

بی تردید کارکرد رسانه ها در ارائه مشکلات موجود و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است و راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است. چنانچه پیامبر اکرم فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس».

روز خبرنگار تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌ بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته‌اند.

روز خبرنگار را نباید تنها به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران تبریک گفت، این روز فقط متعلق به خبرنگاران و اهالی رسانه‌ها نیست، بلکه متعلق به همه مردم است، زیرا دانستن حق مردم است و خبرنگار زمینه را برای افزایش آگاهی شهروندان فراهم می‌کند.

هفدهم مرداد روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه را که روز احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات صحیح، فوری و مناسب است، تبریک عرض می‌نماییم.